回覆 98#
saldtch

聽女聲好重喉嚨聲而家.
我用條八絞銅線,即聽幾首不同女聽,的確係同ckx取向不同。但重喉嚨聲我會理解為肉地,韻味。真係各自各精彩。我較喜歡TA1人聲表達添。
IMG_20210301_121340_copy_800x481.jpg

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-3-1 15:43 編輯

回覆 101# LB168

鐘意TA1 的話我真係強烈推薦BQ3, 但BQ3 無TA1 厚聲, 似係CKX 同TA1 中間, 但平衡度好好
TA1 D 喉嚨聲真係有D 過多, 試左唔同eartips 對成個聲都好大影響吓, 要試吓搵唔搵到夾既tips. 而家轉左用cheap cheap 既sony tips

BQ3 Orange vs TA1 Purple.PNG
BQ3 Orange, TA1 Purple

Edit: 試左條smabat 跟機既3.5鍍銀線, 好似正常左不少, 呢對野tips 同線都幾大影響.

TOP

回覆 100# 天大笑話


   等你煲到佢爐火純青

TOP

本帖最後由 erik456 於 2021-3-1 14:08 編輯

我都加入下先,岩岩收到,
冇其他耳膠係身,
低音小小生硬,高音小小毛刺,但唔拮耳, 煲下可能好D
本身因為nx7同kz對chi fi冇咩好感,今次呢對真係正常好多,最小唔拮耳先,
反到屋企先諗下換唔換條lab ii落去試下
IMG_2159.jpg

TOP

回覆 103# saldtch

收到
有DQ6而唔鍾意太厚聲嘅應該唔洗入佢

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

等煲好再睇下夾邊條多啲。
IMG_20210301_175339_compress31.jpg

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆  philipsrev


下面果條係?
tskso 發表於 2021-3-1 18:07


呢條:
https://www.hkepc.com/forum/view ... page%3D1&page=1

TOP

本帖最後由 LB168 於 2021-3-1 18:38 編輯

回覆 73# saldtch
師兄提到:TA1聲音有好重的感覺。
分享吓自己睇法,通常聲音係要有咁上下質感,厚度及player有咁上吓推力才會構成 重呢種聲音。我覺得用重字形容聲音係正面的。就算打個叮叮樂器,都應該係重的。同埋唔夠重(質感),播歌仔還可,但播古曲就好澤洗的……。

TOP