本帖最後由 mikemagic 於 2014-7-17 20:07 編輯

回覆 95# shal
試左了, w60 佢寫係新的未煲, 但都很吾錯, 人聲後小小, 分析力大家都差吾多!
重音真係無 846 咁深咁有力...
但聽左一排, 個人都係鐘意 846 把聲
佢原裝那個棉係咪吾好, 見大家都另外買

順帶講講, 也是好主觀, 個人較 buy 846 的設計, 感覺較高級, 相反更貴的 w60 好似好膠咁, 感覺上吾似貴價耳機 (全個人感覺不喜勿插)

TOP

回覆  shal
試左了, w60 佢寫係新的未煲, 但都很吾錯, 人聲後小小, 分析力大家都差吾多!
重音真係無 846  ...
mikemagic 發表於 2014-7-17 20:03



    係我都love 846的設計感覺高級d
你去try 個846係用咩管的?

TOP

本帖最後由 mikemagic 於 2014-7-17 20:52 編輯

回覆 102# shal
藍管, 可能因為某程度上煲開左, 問左店員話呢隻上年年尾左右開始比人試
整體很吾錯, 低音比到我想要的, 音場及中高音比我 535r 更好, 當然比 h3 更正, 於是領左野

TOP

回覆  shal
藍管, 可能因為某程度上煲開左, 問左店員話呢隻上年年尾左右開始比人試
整體很吾錯, 低音比到 ...
mikemagic 發表於 2014-7-17 20:50



    ahahhaa
如果佢用白管可能會更正

TOP

本帖最後由 mikemagic 於 2014-7-17 21:00 編輯

回覆 104# shal

個店員原來同我一樣, 佢都係 535(normal) 上 846, 佢用黑管, 吾知會點呢
請問原裝耳棉係咪吾好, 見你們都另買

TOP

回覆  shal

個店員原來同我一樣, 佢都係 535(normal) 上 846, 佢用黑管, 吾知會點呢
請問原裝耳棉 ...
mikemagic 發表於 2014-7-17 20:59


我不用棉的,原廠灰塞不好用的
所以我轉左用Westone 中碼短塞

TOP

我不用棉的,原廠灰塞不好用的
所以我轉左用Westone 中碼短塞
shal 發表於 2014-7-17 21:14


用膠,重音再勁 d?

TOP

用膠,重音再勁 d?
mikemagic 發表於 2014-7-17 22:45



    係低音會勁d ,棉係會吸音的

TOP

回覆  shal
試左了, w60 佢寫係新的未煲, 但都很吾錯, 人聲後小小, 分析力大家都差吾多!
重音真係無 846  ...
mikemagic 發表於 2014-7-17 20:03


k3003更加唔似貴耳機

TOP

Burn in完之後試吓即時用 Misia 逢いたくていま 試吓隻 846 個高音,我諗你平時都係聽女中音跟女低音,你試埋真正由高音出的女聽,可能更加毒,高價耳機跟揚聲器的真正價值就在高音上,之後你再試返你對深進四單就知

TOP