mikemagic 當前離線
中級會員
TOP
shal 當前在線
特級會員
回覆 shal 試左了, w60 佢寫係新的未煲, 但都很吾錯, 人聲後小小, 分析力大家都差吾多! 重音真係無 846 ... mikemagic 發表於 2014-7-17 20:03
回覆 shal 藍管, 可能因為某程度上煲開左, 問左店員話呢隻上年年尾左右開始比人試 整體很吾錯, 低音比到 ... mikemagic 發表於 2014-7-17 20:50
回覆 shal 個店員原來同我一樣, 佢都係 535(normal) 上 846, 佢用黑管, 吾知會點呢 請問原裝耳棉 ... mikemagic 發表於 2014-7-17 20:59
我不用棉的,原廠灰塞不好用的 所以我轉左用Westone 中碼短塞 shal 發表於 2014-7-17 21:14
用膠,重音再勁 d? mikemagic 發表於 2014-7-17 22:45
sigma 當前在線
進階會員
snp386 當前離線