jpwinson 當前離線
中級會員
TOP
係咁先啦 當前離線
無聊達人
JP 兄 ,你團火太猛 我都跟下機先 不過對 Leaf 無哂現貨。 ... 係咁先啦 發表於 2022-7-28 20:55
twins_chun 當前離線
好呀師兄,呢對16pro真係唔差,中低頻都好正,高頻有但未出晒,不過我知道煲好佢之後應該好正,等你試吓 ... jpwinson 發表於 2022-7-28 21:31
圈偏向bass 濃味, 仲配銅線....... twins_chun 發表於 2022-7-30 08:30
saldtch 當前離線
進階會員
Duran 當前離線
上星期六佢先剛剛到所以應該立即攞去影相放上網,呢個星期去應該剛好咩都齊晒有得試啦,師兄可以帶齊野去 ... jpwinson 發表於 2022-7-26 20:43
摩囉星 當前離線
昨天去後巷, 仍然冇缘試Leaf 及 D13! 反而試了Hook X! 非雜食類, 聽交响樂音場濶! ... Duran 發表於 2022-7-30 13:48
AS16pro出乎意料地高頻真係有D保守,用4粒高頻鐵出黎,竟然都有去唔盡之感……唔通kz特登留一手俾將來As2 ... 摩囉星 發表於 2022-7-30 14:19