剛睇到武則天的一篇文章,呢對平板原來取向係暖聲同樂器高清,如果真係咁應該幾正喎,等有貨時試吓先,正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

JP 兄 ,你團火太猛     我都跟下機先 不過對 Leaf 無哂現貨。 Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(163B3).jpg

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-7-28 22:17 編輯
JP 兄 ,你團火太猛     我都跟下機先  不過對 Leaf 無哂現貨。 ...
係咁先啦 發表於 2022-7-28 20:55

好呀師兄,呢對16pro真係唔差,中低頻都好正,高頻有但未出晒,不過我知道煲好佢之後應該好正,等你試吓啲聲 依家我做運動一定用佢

另外對Leaf我依家日日聽想煲好佢,對比剛買時好咗啲,低頻開始深咗但未煲好,我諗都要多一個星期先得

追加,對Leaf試咗幾條線之後覺得夾銅會幾好,依家夾條8 core cpp同條隱藏線覺得最正

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

好呀師兄,呢對16pro真係唔差,中低頻都好正,高頻有但未出晒,不過我知道煲好佢之後應該好正,等你試吓 ...
jpwinson 發表於 2022-7-28 21:31


圈偏向bass 濃味, 仲配銅線.......

TOP

本帖最後由 jpwinson 於 2022-7-30 08:45 編輯
圈偏向bass 濃味, 仲配銅線.......
twins_chun 發表於 2022-7-30 08:30


師兄講得啱,正常圈係重低音,但呢對高音同樂器偏向多,低音都有但未夠所以可以用銅線去加強同調節下啲高音,不過我煲咗一個星期後依家已經開始出到啲有彈力嘅低音,所以又用返其他線玩,啲低音真係好正又彈又深,當然對比Hook X係好唔同,但呢對嘅高音會正啲,我諗師兄真係要去試吓感覺吓

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 1084# twins_chun


    隻隻圈都唔同, 好難一概而論, 我都有好多好清既圈.   
呢個combo 真係好正btw, RS6 (medium gain)+ Cadmus + TA1 MAX + CP145
而家等ST5 出
20220730_110550.jpg

TOP

上星期六佢先剛剛到所以應該立即攞去影相放上網,呢個星期去應該剛好咩都齊晒有得試啦,師兄可以帶齊野去 ...
jpwinson 發表於 2022-7-26 20:43

昨天去後巷, 仍然冇缘試Leaf 及 D13!
反而試了Hook X! 非雜食類, 聽交响樂音場濶!

TOP

本帖最後由 摩囉星 於 2022-7-30 14:22 編輯

FB_IMG_1659160986478.jpg AS16pro出乎意料地高頻真係有D保守,用4粒高頻鐵出黎,竟然都有去唔盡之感……唔通kz特登留一手俾將來As20pro.24pro去補強呢個位?
除左個高頻位有少少遺憾外,其實今次隻16pro係調得個樂感唔錯的,係呢幾排kz入面自己比較滿意的一隻

其實個高頻可以用線去補-補,28的4絞單晶銀插入去,高頻生猛番晒,有多冇少,而且聽來鐵味十足,玩全鐵就梗係要玩陣鐵味啦

TOP

昨天去後巷, 仍然冇缘試Leaf 及 D13!
反而試了Hook X! 非雜食類, 聽交响樂音場濶! ...
Duran 發表於 2022-7-30 13:48

師兄試完對Hook X有冇啲心動呀,呢對真係唔錯的,當然都係睇自己想要啲咩啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

AS16pro出乎意料地高頻真係有D保守,用4粒高頻鐵出黎,竟然都有去唔盡之感……唔通kz特登留一手俾將來As2 ...
摩囉星 發表於 2022-7-30 14:19

師兄啲聽感真係要試過就知的,呢對高頻未去得晒換線係其中一仲改變調音嘅方法,我覺得佢應該煲好會出返晒

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP