回覆  twins_chun

平板個micro detail同treble extension 好啲但個低音無咁dynamic, 整體空間感都會大啲 ...
saldtch 發表於 2022-7-25 22:45


ic....我偏向聽人聲, 音場大, 空間感強, 動態大, 平板暫時一對都未試聽過

TOP

師兄我只係玩過平板唔講得可以比到咩意見,只係覺得平板正常係高中低音都比到你粒粒都有嘅感覺,所以好多 ...
jpwinson 發表於 2022-7-25 18:20


太過平均會覺得冇乜衝擊太平淡

TOP

太過平均會覺得冇乜衝擊太平淡
twins_chun 發表於 2022-7-26 08:35

平板基本上係平均的,但係有啲就有佢嘅特別調音所以我先鐘意,比如對S12同Hook X,師兄想聽人聲多啲同低音勁啲嘅就去試吓呢兩對啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 1061# twins_chun


    Kirin 都要試吓, 其實都好得, Dioko 就得過清字啦, 唔係個個合口味

TOP

本帖最後由 twins_chun 於 2022-7-26 15:55 編輯
回覆  twins_chun


    Kirin 都要試吓, 其實都好得, Dioko 就得過清字啦, 唔係個個合口味 ...
saldtch 發表於 2022-7-26 09:03


Kirin都想試下, 之前見隔離大家個post 推介, 二來又有filter玩

TOP

平板基本上係平均的,但係有啲就有佢嘅特別調音所以我先鐘意,比如對S12同Hook X,師兄想聽人聲多啲同低 ...
jpwinson 發表於 2022-7-26 08:53

Hook X 是耳骨傳導振子?

TOP

Hook X 是耳骨傳導振子?
Duran 發表於 2022-7-26 15:19

佢係咁介紹呢對耳機,不過其實係咩我同你都未必知,最主要耳聽為實,我到依家都係愛用嘅耳機之一,有時間師兄都去試

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

佢係咁介紹呢對耳機,不過其實係咩我同你都未必知,最主要耳聽為實,我到依家都係愛用嘅耳機之一,有時間 ...
jpwinson 發表於 2022-7-26 17:28

仲以為瘦佬只有吉盒? !
下次可以問下痩佬試試.

TOP

仲以為瘦佬只有吉盒? !
下次可以問下痩佬試試.
Duran 發表於 2022-7-26 18:14

我剛才收工都去咗玩,對D13都到咗啦,師兄順便可以試埋,另外記得試對RAPTGO嘅LEAF,我依家都一路聽住順便煲吓

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 1069# jpwinson
上星期日去後巷,隻Raptgo Leaf冇Demo, 所以冇得試!
只試了KZ16pro & CCA Lyra!

TOP