咁我係新手嘅話係咪唔應該揀 cvj mirror

TOP

本帖最後由 LB168 於 2021-8-26 12:06 編輯

回覆 90# saltyfatboy
(雞)係聽Rossini string sonata囉。mirror未磨合前係有點失望。

還買了副bgvp dn3,不過一圈一鐵三舊幾人仔,算係貴。仲有咁多更平的珠玉在前,所以冇分享。不過呢副DN3,音色都是喜出望外的。

TOP

咁多位買買埋埋,都唔小chifi,夾埋真係夠買貴小小既耳機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆 91# Bruh
若師兄係初接獨chifi,個人意見係trn ta1或更平的cca csn。兩副用線插頭唔同。聲音也分别大,前者較討好。

TOP

回覆  Bruh
若師兄係初接獨chifi,個人意見係trn ta1或更平的cca csn。兩副用線插頭唔同。聲音也分别大, ...
LB168 發表於 2021-8-26 12:33


cca csn 個人覺得唔係咁啱聽 女聲..低音太重..而且有D大舊塞耳...
TA1 聲還好, 但配戴上最好試一試, 唔係咁易戴得穩...
如果 又番去百零蚊, 好似我之前講過等埋發叔先 CCA NRA 果隻新野

TOP

咁我係新手嘅話係咪唔應該揀 cvj mirror
Bruh 發表於 2021-8-26 11:55


好睇想要既聽感, 主聽女聲, ACG, 流行的話 Mirror, CA16, SSR 音場較大, 人聲無特別前, 個刺激感會爭啲.

落去28mart 試下吧, 首推DQ6, GS10, 本身較平可以有筆直試埋換線個效果
當然其他都可以試睇下會唔會似我哋形容咁呢

TOP

但係我驚出嚟嘅效果可能仲差過而家用緊呢款耳機 利申而家用緊電競耳機

TOP

回覆 92# LB168

原來師兄都係劏雞愛好者呢
夾啱線Mirror 係唔錯呢

BGVP 又少留意, 睇下有冇機會試到, 近期衝動買左對一鐡貴貴地
如果再有閒散紙, 行開巷仔可以買我開post 對CCZ Melody, 都係一圈一鐡聽小提琴感覺唔錯, 有少少AKG 耳罩個種中高頻加成 唔知DN3 係咪都係咁呢

TOP

回覆 97# Bruh

電競耳機 ?? 有冇名比大家參詳下...

TOP

但係如果換線 換邊條

TOP