到手啦!
集都唔使好耐je
prowede 發表於 2017-4-19 21:06


咁快手
check pm.....

TOP

今日到手,前日落訂今日就到
平平地搭單買左條NOBUNAGA Labs嘅4芯OFC銅鍍銀夾落隻5年嘅XBA-H3度試平衡
越聽 ...
hkpmck 發表於 2017-3-30 23:07


is it this one ?
NOBUNAGA Labs 2.5mm 4極バランス対応MMCXリケーブル ブラック BL-AKX1 BK

how do you feel about this ?

TOP

is it this one ?
NOBUNAGA Labs 2.5mm 4極バランス対応MMCXリケーブル ブラック BL-AKX1 BK

how do y ...
mkid 發表於 2017-4-20 22:24


係呢條呀師兄,用落感覺試機用,聲係正常2.5嘅聲,比3.5音場同分離度高左唔少
我覺得條線適合入門/筆直唔多嘅師兄買,本身無2.5線係好適合聽住先
如果有多少少筆直可以考慮雷切改
利申無聽過雷切改

TOP

聽聞香港行貨就到, 定價同日本差唔多。

TOP

聽聞香港行貨就到, 定價同日本差唔多。
D@niel_Ng 發表於 2017-4-21 00:09


係就好呀
打破行貨貴一大截的情況

TOP

本帖最後由 mkid 於 2017-4-22 23:34 編輯
係呢條呀師兄,用落感覺試機用,聲係正常2.5嘅聲,比3.5音場同分離度高左唔少
我覺得條線適合入門/筆直唔 ...
hkpmck 發表於 2017-4-20 23:57


   
多謝資料
我落左 order 買 DP-S1,  同時都係順手買埋呢條平平地既缐 (黑色)
原因同 Ching 講既一模一樣 (現正冇 2.5 線)

同埋會買 K3 pro ,<----- 買左了

(買左 HA2 pro 至尊版, 咁可能用唔著了)

咁樣架生就齊晒喇
(除左 耳膠 / 耳綿 之外 <----- 入埋 spinfit cp100 + AET07了)

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

多謝資料
我落左 order 買 DP-S1,  同時都係順手買埋呢條平平地既缐 (黑色)
原因同 Ching 講既一 ...
mkid 發表於 2017-4-21 13:46


請問呢條有咩分別?

NOBUNAGA Labs 雷切 改(Raikiri-kai) 2.5mm4極バランス対応MMCXリケーブル NLP-RAI-KAI https://www.amazon.co.jp/dp/B01J ... p_api_hNY-ybSN0D24D

TOP

本帖最後由 mkid 於 2017-4-22 19:28 編輯
請問呢條有咩分別?

NOBUNAGA Labs 雷切 改(Raikiri-kai) 2.5mm4極バランス対応MMCXリケーブル NLP-RAI- ...
andylo 發表於 2017-4-22 18:02



   
OFC8芯

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

OFC8芯

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
mkid 發表於 2017-4-22 19:25


   
我見一條黑一條銀
以為材質唔同添

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP

我見一條黑一條銀
以為材質唔同添

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone
andylo 發表於 2017-4-22 19:59


   
4芯 (平d) vs 8 芯 (貴d)
咁解囉

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPhone

TOP