原帖由 matchylok 於 2009-3-12 09:28 發表


換過邊 part 就唔保邊 part ....... 呢個又真係唔知...... woo

http://www.macwiki.info/wiki/doku.php?id=mini%E6%8B%86%E8%A7%A3

最困難的是,一開始用金屬刮刀去硬撐開那 ...


哈哈 唔該你呀
不過睇完覺得攪唔掂 都係買個external hdd同+到2G RAM就算

TOP

問左地址今日再去旺電問價, 竟然開口$280一條ram

TOP

原帖由 kuku111 於 2009-3-12 20:20 發表


哈哈 唔該你呀
不過睇完覺得攪唔掂 都係買個external hdd同+到2G RAM就算

我都唔忍心一買返黎就開刀 ~暫時用全2g ram都好ok~

TOP

有無ching 試左行外置FW800 HD 快D定內置7200 HD快??

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

有個朋友貪佢細買過佢上一代散熱唔是幾得夠唔夠hand機.玩左兩個月放左。唔知呢代會唔會好D

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 58# 的帖子

十分涼快!! 你講緊天氣呀

TOP

原帖由 matchylok 於 2009-3-13 03:19 PM 發表

  十分涼快!!


師兄你買左好用嗎

TOP

師兄, 請問新mini可唔可以換cpu. thanks!!!

TOP