其實專業用途上,大多用MAC機,唔好講乜,單係剪片、執相呢類,用WINDOWS機好多時係同自殺無分別,而且MAC機本身 ...
sunhikari 發表於 2020-11-10 09:56 
又唔覺專業用途先會用mac , 黎黎去都係final cut pro同PS (adobe) 為主, shake 夠pro都少人用. 部份做得耐既retoucher / designer 都係因為一開始用mac 好多年, 轉唔返windows先繼續用mac, 有時都聽到啲客 都小小聲咁貴焗買mac pro, xeon都用唔著, 但用imac 執相又唔掂, 一係加多隻eizo, 加ram又貴PC好多.
另外真係門面問題, 有啲client見你用PC係爭啲. 有時都仲見forum有人講, graphics 梗係mac 靚啲, 要用mac先做到. 點會用geforce, 要用quadro先可以畫圖既笑料.
真係專業又大既studio, 即係做電影VFX 嗰班都係用linux , windows都少. |