回覆  yanchoki

我覺得Apple呢招幾正,一個回馬槍~
原本Mac無咩遊戲,而家一下子可以多好多小遊戲,
好 ...
looking4pc 發表於 2020-11-10 12:37



    好似moov咁,出幾多bit 都冇用,  desktop 版非常唔掂, 而家mac可以直接行ios app, 應該解決到desktop冇app既問題.

TOP

行 ARM, 可以好慳電同簡化計算, 結果係所有嘢都高效同快

軟件一定唔駛擔心, 大廠肯肯定已經一早收佐 Dev Kit 做 porting. 細廠好多都 web 佐, 問題唔大, IOS App 通用都有好大幫助, 但改Archi 一定係有個過渡期, 開頭可能好少人轉, 預佐嘅

TOP

其實都要睇下到時 Parallels® Desktop /其他VM 仲用唔用到及順唔順,用到咪可以lor ...
ffchung 發表於 2020-11-10 16:19



佢如果要行到VM,要重寫或者要through Rosetta,同埋要有Windows release個ARM license俾用先得,如果唔係都係得ARM Linux行到

TOP

其實專業用途上,大多用MAC機,唔好講乜,單係剪片、執相呢類,用WINDOWS機好多時係同自殺無分別,而且MAC機本身 ...
sunhikari 發表於 2020-11-10 09:56



    又唔覺專業用途先會用mac , 黎黎去都係final cut pro同PS (adobe) 為主, shake 夠pro都少人用. 部份做得耐既retoucher / designer 都係因為一開始用mac 好多年, 轉唔返windows先繼續用mac, 有時都聽到啲客 都小小聲咁貴焗買mac pro, xeon都用唔著, 但用imac 執相又唔掂, 一係加多隻eizo, 加ram又貴PC好多.
另外真係門面問題, 有啲client見你用PC係爭啲. 有時都仲見forum有人講, graphics 梗係mac 靚啲, 要用mac先做到. 點會用geforce, 要用quadro先可以畫圖既笑料.

真係專業又大既studio, 即係做電影VFX 嗰班都係用linux , windows都少.

TOP

回覆 43# fkf

似用ARM模擬X86多D

Ref : https://www.parallels.com/blogs/ ... 81481066.1605001164

TOP

回覆  fkf

似用ARM模擬X86多D

Ref :
ffchung 發表於 2020-11-10 17:41



真係要到時先知做唔做到返依家嘅simulation performance

TOP

ARM desktop應該可以同x86平分秋色,不過要完全takeover要真係睇下x86點樣突破到面前嘅bottleneck

TOP

唔會再買住, 用住而家部Mac mini 2018先,睇吓三年後 arm Mac 做成點先,而家太靠boot camp 打機了,Mac OS ...
yesornofei 發表於 2020-11-9 17:27

用 bootmap
駛唔騑俾錢買隻 原裝 windows 碟?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

回覆 48# bobopig

bootcamp 只喺 offer 個 x86 mac 機可以行 Windows,

Win10 奶臣,要另外磅水.

TOP

回覆 48# bobopig

肯定要啦~
其實Apple機裝Window成本唔低(老翻另計)

TOP