嘩, 快到丫....
mac mini 1.jpg mac mini 2.jpg

TOP

嘩, 真係好快
我個部岩岩先Forwarded for delivery

TOP

so fast delivery,

my order shows in DHL "With Delivery Courier"

TOP

我公司地址收可能快啲

TOP

回覆 44# keeglor

me arrived also,  住宅地址

開左盒, 同100% Brandnew無分別,
只係得過白盒, 其實買行貨refurbished都抵玩.

dhl.jpg (133.64 KB)

dhl.jpg

TOP

本帖最後由 keeglor 於 2015-2-5 13:59 編輯

有問題, 我在公司只有DVI既mon. 我用一條hdmi轉DVI綫接mon. 但係開唔着機, 要蚊左條綫先開得着, 跟住再插返條綫, 咁先玩到, 就算restart都係咁......係咪有問題!?

TOP

睇到我都心郁郁

TOP

有問題, 我在公司只有DVI既mon. 我用一條hdmi轉DVI綫接mon. 但係開唔着機, 要蚊左條綫先開得着, 跟住再插返 ...
keeglor 發表於 2015-2-5 13:57



HDMI 轉 DVI 呢: 先關mon.>開機>開mon.

HDMI 直入mon.呢: 可先開mon.>開機>自動detect.

TOP

睇到我都心郁郁
oliver.lam 發表於 5/2/2015 02:24 PM



    手快有, 手慢冇, apple野2手有價, 冇理由唔沖返部玩下ga

TOP

手快有, 手慢冇, apple野2手有價, 冇理由唔沖返部玩下ga
肥矢 發表於 2015-2-5 15:08



    但同我部MBPR 差唔多, 話曬都 4Core + 8GB Ram + SSD

TOP