keeglor 當前離線
進階會員
TOP
akitohk 當前離線
特級會員
dds 當前離線
dhl.jpg (133.64 KB)
下載次數:5
2015-2-5 13:33
oliver.lam 當前離線
中級會員
6seven 當前離線
有問題, 我在公司只有DVI既mon. 我用一條hdmi轉DVI綫接mon. 但係開唔着機, 要蚊左條綫先開得着, 跟住再插返 ... keeglor 發表於 2015-2-5 13:57
肥矢 當前離線
睇到我都心郁郁 oliver.lam 發表於 5/2/2015 02:24 PM
手快有, 手慢冇, apple野2手有價, 冇理由唔沖返部玩下ga 肥矢 發表於 2015-2-5 15:08