yanchoki 當前離線
進階會員
回覆 yanchoki 我覺得Apple呢招幾正,一個回馬槍~ 原本Mac無咩遊戲,而家一下子可以多好多小遊戲, 好 ... looking4pc 發表於 2020-11-10 12:37
TOP
dds 當前離線
fkf 當前離線
但喺mac就唔想玩小遊戲。可惜3A大廠唔肯喺mac出games,焗住用pc via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3 ... yanchoki 發表於 2020-11-10 13:03
回覆 x37 麻煩 唔該 比返個 builtin free iscsi initiator 先...... 利申:覺得 要encode audio/ ... dds 發表於 2020-11-10 13:58
madebyp90 當前離線
其實專業用途上,大多用MAC機,唔好講乜,單係剪片、執相呢類,用WINDOWS機好多時係同自殺無分別,而且MAC機本身 ... sunhikari 發表於 2020-11-10 09:56
回覆 TimCook Bootcamp 係 Apple 自己推出嚟,用戶想點用都得~ 不過用 Mac 行 Win 其實有啲傻,機價貴 ... looking4pc 發表於 2020-11-9 22:06
ffchung 當前離線
中級會員
mouseman 當前離線
20歲的戀人
長老會員
kean23 當前離線
有好多野係非 windiw 不可,只係你用唔到 x37 發表於 2020-11-10 00:46
其實佢寫得成個desktop OS出嚟,就預左好多software/app公司會出 Microsoft都有出arm office ... fkf 發表於 2020-11-10 09:34