其實我都有點想買,但對我黎講都係用黎睇通知,用黎覆簡單whatsapp。健康、測心跳對我黎講可有可無,所以覺 ...
sko 發表於 2016-9-23 00:11


睇來你要失望了…  其實 whatsapp 仲未係 apple watch 有 app,所以只能睇通知不能回

TOP

睇來你要失望了…  其實 whatsapp 仲未係 apple watch 有 app,所以只能睇通知不能回  ...
killercheung 發表於 2016-9-23 00:23


   
唔係話新既watchOS 3 可以係表面寫字回覆?

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

回覆 21# killercheung
可以覆,未有獨立app去主動發訊

TOP

回覆  killercheung
可以覆,未有獨立app去主動發訊
史迪仔 發表於 2016-9-23 00:30


   
I see, thanks c hing

via HKEPC Ionic Reader v1.4.2 - iPhone

TOP

本帖最後由 Jacqueline 於 2016-9-23 15:30 編輯
其實我都有點想買,但對我黎講都係用黎睇通知,用黎覆簡單whatsapp。健康、測心跳對我黎講可有可無,所以覺 ...
sko 發表於 2016-9-23 00:11


其实S1 $2088就有了,之前一出就买,算是第一批用家,我说说我的AW用途吧:
- 看通知,不怕miss call,有whatsapp、wechat、emails可以不用响手机,超方便知道要不要回复。
- 同上,有电话先在AW知道要不要接,一眼看到不想接的就cut,或者cover to mute
- 我公司有WiFi,带着上班可以去到边都知道有没有人call我。
- 音乐控制器,教大细声,飞下一首歌,跑步时不用拆部手机出来,真方便呀
- 锻炼身体,我每天夜晚都运动,因为我用S1冇GPS,要跟手机先可以计距离。惨惨
- 全部通知声音都可以统一,也可以只用震震,基本上少晒check手机,省电了。Good!
- APPLE PAY!!!最近用好多,八达通就自然少用晒,差不多只用来搭车。

其实我那些用途都差不多讲完,不过真心觉得有用,几千蚊用到现在觉得早回了本。

TOP

其实S1 $2088就有了,之前一出就买,算是第一批用家,我说说我的AW用途吧:
- 看通知,不怕miss call,有 ...
Jacqueline 發表於 2016-9-23 15:28

Watch OS3 still has miss call / no notification. ...

TOP

Watch OS3 still has miss call / no notification. ...
quiz 發表於 2016-9-23 18:27


我就未試過呢?你要拿上Apple檢查一下啊.

TOP

其實如果我唔係跑步 Apple Watch 1 都夠用。

TOP

其實如果我唔係跑步 Apple Watch 1 都夠用。
look_yau 發表於 2016-9-24 00:58


我係買Series 1, 因為我不潛水,跑步都電話不離身.
另外都擔心GPS耗雷電問題,所以不揀Series 2.

TOP

我係買Series 1, 因為我不潛水,跑步都電話不離身 .
另外都擔心GPS耗雷電問題,所以不揀Series 2. ...
charles2047 發表於 2016-9-24 01:54


对呀,其实S1轻d又薄d又平好多!$28xx vs $20xx,对不用GPS的人真的最好选择啊。

TOP