除左佢個OS同Design,無。

Windows/ Linux可以裝響任何一部電腦,Mac OS X唔得。

TOP

用mac都係用佢osx

而且的確幾型~硬體方面唔差,係周邊設備小左d。

TOP

中意osx同理很多mac software設計得好好

TOP

重+捶手!

TOP

simple and neat

TOP

原帖由 Gundamdriver 於 2008-10-12 15:33 發表
除左佢個OS同Design,無。

Windows/ Linux可以裝響任何一部電腦,Mac OS X唔得。

依家可以係PC加舊千幾蚊既USB裝置叫EFiX
http://www.efi-x.com/index.php?language=english
入隻冇crack過既Mac OS X碟入去
佢會錯以為係Mac機比你裝個OS
仲可以官方update都冇問題

以往要裝crack過既Mac OS X落PC功夫係煩好多

TOP

用MAC就係為左make it simple,EFI-X唔係唔好,但係當你一加呢件野,HARDWARE COMPATIBILITY既問題就會返哂黎喇~

題外話,HARDWARE勁當然好,但個OS點用D HARDWARE又係一件事!

TOP

我用咗成廿年PC, 由DOS到VISTA.....
之後用咗大約一年MAC.
結論MAC快過及穩定過Win.
所以除咗公司用PC之外, 全屋己換MAC
現有MacBook x 1, MacMini x 1, iMAC x 1

TOP

快過同穩定換黎既係唔係兼容性低下?
Mac機可唔可以裝CRYSIS,OFFICE 2007等等?
好多高級軟件(EG.adobe series)先有mac版
公司部部都用OFFICE,
你係屋企用MAC做又囉唔到返公司,係公司做又囉唔到去MAC
加條RAM,HDD/換粒U/DISPLAY又唔得.......

[ 本帖最後由 inori 於 2008-10-13 14:06 編輯 ]

TOP

原帖由 inori 於 2008-10-13 14:03 發表
快過同穩定換黎既係唔係兼容性低下?
Mac機可唔可以裝CRYSIS,OFFICE 2007等等?
好多高級軟件(EG.adobe series)先有mac版
公司部部都用OFFICE,
你係屋企用MAC做又囉唔到返公司,係公司做又囉唔到去MAC
加條RAM,HDD/換粒U/DISPLAY又唔得.......


mac 機唔可以裝office 2007, 要裝office2008
兼容大至上都冇咩問題

TOP