Gundamdriver 當前離線
進階會員
TOP
舞雲 當前離線
中級會員
waslander 當前離線
bchiu 當前離線
鍾意揸車又鍾意紅酒
FW3152 當前離線
Poor
特級會員
shodanng 當前離線
原帖由 Gundamdriver 於 2008-10-12 15:33 發表 除左佢個OS同Design,無。 Windows/ Linux可以裝響任何一部電腦,Mac OS X唔得。
ktsteven 當前離線
初級會員
freeman_cheung 當前離線
inori 當前離線
Sony A7R3
mcmugchu 當前離線
原帖由 inori 於 2008-10-13 14:03 發表 快過同穩定換黎既係唔係兼容性低下? Mac機可唔可以裝CRYSIS,OFFICE 2007等等? 好多高級軟件(EG.adobe series)先有mac版 公司部部都用OFFICE, 你係屋企用MAC做又囉唔到返公司,係公司做又囉唔到去MAC 加條RAM,HDD/換粒U/DISPLAY又唔得.......