提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

最近去左意大利旅行 佢地果邊好鍾意飲dark roast 跟住single shot 加成杯奶
焦苦味為主 但係好淡 唔係好岩我口味

TOP

TOP

終於拎到 permit 買部 pressure profiling 的咖啡機了

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

睇中邊部?
cody2k 發表於 2017-6-11 23:30


Vesuvius....
Slayer 就賣晒五臟都唔夠錢了

https://www.bellabarista.co.uk/v ... coffee-machine.html

TOP

今朝飲Key coffee Blue Mountain.
cody2k 發表於 2016-6-5 12:23


   
想請教下,飲開原裝果d,大路幾隻都有飲下
只覺得"合理",但仍然覺得唔太夠力
想知道師兄用呢種冲,同出面coffee shop有冇分別?
小弟乜都唔識,多多包涵

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPad

TOP

今朝飲呢隻幾乎人人都話唔好飲的114 !!!
講真如果同 I牌, L牌或者 ground UCC 比就一定唔掂! 但當一般簡簡 ...
cody2k 發表於 2016-6-16 08:31


   
呢個要同117撈埋冲,會好飲d
之前固定shop返工,就有飲
而家冇 lu,因為開工地方唔定,放到奶過期,啡發毛...

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPad

TOP

Ching們有冇落咖啡伴侶,奶果隻,唔係粉。
laueye 發表於 2016-6-27 22:21


   
伴侶貴,削胃(好快)
同埋好似mic

via HKEPC Ionic Reader v1.6.0 - iPad

TOP