EMS ;
是什麼;
aazz 發表於 2012-2-24 23:37 
師兄.
TAOBAO買野唔同EBAY個D.
唔好信佢個運費.
一定係要同賣家傾好. 因為有時跟本無貨既.
有乜唔明直接即時問賣家, 傾好哂D TERMS(有無現貨, 幾時發貨, 快遞, 運費....等等)先拍.
落香港多數要用快遞(順丰, 申通....等等)
或者淘點集運都可以.
一般想快同穏陣, 都一定係問佢可唔可以用順丰(缺點係貴). 有D會叫你運費到付.
即係收貨先比運費個速遞員. 淘完淨係比貨錢. 等收貨先比運費.
EMS係Express Mail Service...即係唔關你事既
你唔明通常D賣家都樂意答你...如果佢唔理你, 咪唔好同佢買囉 |