NO...係買完之後要7日內入落TAODOT.COM
跟住佢會即時幫你轉番去你個淘寶既支付寶入面.
然後你幾時 ...
syar 發表於 2012-2-24 12:04


但 淘寶 小第重未有 戶口;
伸請 是不是 好簡單 的呢;

TOP

但 淘寶 小第重未有 戶口;
伸請 是不是 好簡單 的呢;
aazz 發表於 2012-2-24 21:07


yes

TOP

yes
syar 發表於 2012-2-24 21:43


以前 我重以為;
伸請 淘竇 戶口;
要信卡

TOP

but you will need a china back account

TOP

but you will need a china back account
willy2228 發表於 2012-2-24 22:34


唔係喎師兄, 小弟都無.
都係咁用, 重用左都成年喎

TOP

唔係喎師兄, 小弟都無.
都係咁用, 重用左都成年喎
syar 發表於 2012-2-24 22:57


EMS ;
是什麼;

TOP

EMS ;
是什麼;
aazz 發表於 2012-2-24 23:37


師兄.
TAOBAO買野唔同EBAY個D.
唔好信佢個運費.
一定係要同賣家傾好. 因為有時跟本無貨既.
有乜唔明直接即時問賣家, 傾好哂D TERMS(有無現貨, 幾時發貨, 快遞, 運費....等等)先拍.
落香港多數要用快遞(順丰, 申通....等等)
或者淘點集運都可以.
一般想快同穏陣, 都一定係問佢可唔可以用順丰(缺點係貴). 有D會叫你運費到付.
即係收貨先比運費個速遞員. 淘完淨係比貨錢. 等收貨先比運費.
EMS係Express Mail Service...即係唔關你事既
你唔明通常D賣家都樂意答你...如果佢唔理你, 咪唔好同佢買囉

TOP

本帖最後由 aazz 於 2012-2-25 01:22 編輯
師兄.
TAOBAO買野唔同EBAY個D.
唔好信佢個運費.
一定係要同賣家傾好. 因為有時跟本無貨既.
有乜唔 ...
syar 發表於 2012-2-25 00:20


今晚 睇左 好多;
人兄
是否同這賣家 買的;
見佢有好多 v911 零件;

http://item.taobao.com/item.htm? ... d=2:mm_25690143_0_0,0:1330102721_3z7_1853956935


http://xddwanju.taobao.com/?spm= ... e&queryType=cat

TOP

今晚 睇左 好多;
人兄
是否同這賣家 買的;
見佢有好多 v911 零件;

,0:1330102721_3z7_1853956935


...
aazz 發表於 2012-2-25 01:18


唔係
邊個無所謂, 都係公價咁濟.
我多數鍾意同深圳/廣州個D訂, 當然愈多皇冠愈好, 同埋睇下之前有無賣過, 或者賣得多唔多, D人留D乜評語先. 再睇下[在線]答到問題, 答得好咪同佢訂囉

TOP

點解唔去筍崗,慢慢揀,可試埋。

TOP