提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

你楂上手試吓推干平行ma..............唔好理佢,,,,,,,,,,,,比油升高D,,,,,,,,冇左地面郊應會好定
...
飛機信 發表於 2010-6-28 01:46



    師兄你住邊頭?可否約埋一齊飛?
我是新手剛剛買了隻450,唔多識玩可否指導吓?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我係屯門玩架
你架450有乜問題
飛機信 發表於 2010-6-29 07:48



    架機應該無事,係我唔識玩,
屯門我都近,搵曰約埋一整飛

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果明天冇工開,,,,,,,,,,我會近近地去寶田玩
飛機信 發表於 2010-6-29 11:20

明日要返工,下次去可否約埋?
宝田有空地放?

TOP

今日收工先去完格仔...
番到屋企又見broken野,
請問各師兄...cb100有冇依支拉桿仔買架?
P10105651.jpg
P10105661.jpg

P10105651.jpg (130.93 KB)

P10105651.jpg

P10105661.jpg (147.68 KB)

P10105661.jpg

TOP

回復 697# daisuki


買HM-CB100-Z-06 拉桿組~

TOP

回復  daisuki


買HM-CB100-Z-06 拉桿組~
bighead 發表於 2010-6-30 09:12


買左...thx

TOP



比你地攪到我都想買返架玩下

http://www.kyosho.com/eng/produc ... l?product_id=106272

TOP