提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 511# Kis`s


cb100原本都係雙無刷架, 不過原裝主摩唔係外轉子~
我自己冇實際磅過, 睇spec尾摩原裝係6 gram, 依家係2 gram
主摩就10g->4g
我估成架機輕左~10%
重心後左少少~

TOP

回復 512# WHO


2個無刷夾埋要4百幾, 電變都係原裝既
原本仲買左個特製既尾摩holder, 但係我手賤整爛左, 依家改用4#3B既有刷尾摩holder, 發現其實仲好過特製果個...

玩左幾舊電, 暫時唔覺有走尾
同埋一舊600mah可以玩到超過10mins~

插尾管果個位真係好弱, 個插口爆開左但係支尾管冇事, 依家都係用aa膠補番算....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 515# WHO


    3m''s sticker is a good choice. but it is expensive.

TOP

回復 516# Kis`s


幾好~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 519# Kis`s


    my canopy has been broken long long time ago. i use tape to fix

TOP