話說之前爛左個機身, 星期六有時間換左機身, 順手換埋大齒盤, 改實心尾管, 尾摩電變置中, 尾摩打飛插頭直焊去電變, 攪完一輪試機, 尾摩唔識轉, 原來之前撞得多, 扯斷左尾摩出黎d線, 快手搵左條usb線剪左d芯出黎換, 好彩攪得掂。

重點改裝係diy加高尾摩打至主槳水平高度, 調整完之後隻機而家好定, 可以放手停懸, 鎖尾同轉向反應都好好, 而家可以係屋企玩打8字。但手指唔聽駛, 對頭停懸都係唔係好得。

TOP

回復 419# 飛機信

就係大油起機,跟住就大炒......

TOP

回復 432# Inty


    你不如影幾張相post出黎俾大家研究下吖~

TOP

各位ching, 咁你地覺得玩完cb100, 應該買4G6定係4G6S呢?
(唔考慮4#6(S)喇)

TOP

回復 434# bighead


    he he.... 4#6s......

(forget 4g6 la)

TOP

回復 435# agent_smith


    我會玩SIM架喇~

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP