唉, 我部CB100 都仲係整唔好,( 可能係我唔識..)
之前爛左尾管, 因為買唔到所以今日我cut左小小整返上去..
但部機一樣向左飛,一陣又自轉, 向前又會前後(搖下搖下) 總知咩都齊...
結果大炒...翼都爛埋..夾住隻翼上面塊鐵又彎左,羅C都唔見埋..
真係灰晒
有冇C兄可以救下我...T_T

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 412# WHO

唉....一次都未成功起飛過.....

你gei堤意我都有諗過......唉....
想星期5上去深圳整, 知唔知大陸係唔係都放假....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

己經知道FRI 大陸唔係holiday.
諗緊上唔上去好....

TOP

回復 413# Inty
深圳經濟大廈六樓亞洲TEL:0755-82796592打上去問

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 411# Inty


    you can bring your cb100 to SZ.  some shops may repair for you. (of course you need to buy parts from the shop la)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 418# agent_smith
ching 4#6S rx2433深圳己經有貨,其實呢道方唔方便講價錢?

TOP