回復 391# Kis`s
CB100我係咁起飛的(我用mode 2), ching可以參考下:
3下咇(對好頻)之後, 慢慢推油門, 直至其中一個摩打轉
如果首先轉既唔係尾摩, 我會回油門至0%, 再推多次
通常第2次尾摩都會識轉先, 都唔得就抆電重新對頻
尾摩開始轉之後, 再推多d油門直至主摩轉
主摩開始轉既時候部機應該會打個冷震, 左手推左右擺番正個尾(對尾)
呢個時候主尾摩都係低速運轉中, 要起飛就一口氣推油門至50%左右
呢下太溫柔, 推太慢架機會地上飄
起飛一刻我有時都會右手打少少roll, 但俾夠油門其實唔會偏好多, 唔需要太刻意修正
但如果起飛後(離地30cm以上), 架機會嚴重飄向某個方向, 咁架機應該係未調好, 應該停機調校, 唔好死撐
調機先調伺服器連桿長短, 好微細既修正先至用遙控調(我基本上冇調遙控)
有錯請其他ching指正
p.s.其實小弟係2星期前玩厭左solo pro後, 攞返之前一直冇成功起飛過既cb100出黎就突然間識飛識調番好架機喇
而玩番cb100之後又懶得玩返solo pro....d $$就係咁樣洗晒   |