原帖由 getghost 於 2009-5-6 12:47 發表




http://www.imfdb.org/images/4/46/Tears_of_the_Sun_MK2 ...

真槍黎??
想問香港邊度有得玩

TOP

原帖由 tom001 於 2009-5-7 18:59 發表

真槍黎??
想問香港邊度有得玩


D圖在google搵。
另外,你可以睇13#

TOP

原帖由 getghost 於 2009-5-7 19:08 發表


D圖在google搵。
另外,你可以睇13#

原來香港有槍會既
不過N年前見過十幾個一年
仲要有次數限制

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

香港政府食水幾深
所以在香港始終都係有錢人先玩得起。
睇完返屋企玩手指算啦.......

火器及彈藥條例:

費用
http://www.legislation.gov.hk/bl ... 2a6b12?OpenDocument

火器及彈藥(儲存費)令
http://www.legislation.gov.hk/bl ... 2a6b15?OpenDocument


火器及彈藥(儲存費)(豁免)宣布
http://www.legislation.gov.hk/bl ... 20cead?OpenDocument

(全部自己友就豁免 )

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 小零 於 2009-5-10 13:56 發表



氣槍係平過玩真槍 (只限香港)

of course la, 氣槍 is much cheaper than 真槍 in HK.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP