回復  leung1610

本身有個usb火牛 廢事又買
依家20min都差完
baby-jojo 發表於 2010-2-21 20:57

如果你無改電既, 你個火牛都係500MA啦

我睇過部機, 應該有位改大粒電做300MA左右, 玩熟左就去改下先~~~

請問各位大大, 我部機飛起個陣成部機會慢慢飄去右邊, 要點搞??要點SET?

TOP

如果你無改電既, 你個火牛都係500MA啦

我睇過部機, 應該有位改大粒電做300MA左右, 玩熟左就去改下先~~~

...
leung1610 發表於 2010-2-21 21:30


大粒電會唔會飛唔起架- -
飄右你要較下遙控調機果粒野
再唔得  可能個機尾歪左

TOP

粒電重左, 飛o既時間未必係你想像中多咁多
而且重心如果唔平衡又會係咁向前飛.....

TOP

大粒電會唔會飛唔起架- -
飄右你要較下遙控調機果粒野
再唔得  可能個機尾歪左 ...
baby-jojo 發表於 2010-2-21 22:20


佢係向右上角慢慢咁飄向前

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

興趣就是吸引力,

TOP

S107(SYMA司馬)既造工係呢D機仔黎講都算數一數二,真係好襟跌,同埋真係好鬼定,無風既話可以放低個控( ...
B-52 發表於 2010-2-28 01:45



    我果隻都係咁,搞到隻機自轉飛唔起

TOP

請問平平地玩下,一架直升機幾多錢到??

TOP

請問平平地玩下,一架直升機幾多錢到??
pampam 發表於 2010-3-5 23:35



    150 全包

TOP