leung1610 當前離線
進階會員
回復 leung1610 本身有個usb火牛 廢事又買 依家20min都差完 baby-jojo 發表於 2010-2-21 20:57
TOP
baby-jojo 當前離線
中級會員
如果你無改電既, 你個火牛都係500MA啦 我睇過部機, 應該有位改大粒電做300MA左右, 玩熟左就去改下先~~~ ... leung1610 發表於 2010-2-21 21:30
crabcrab 當前離線
..............................
大粒電會唔會飛唔起架- - 飄右你要較下遙控調機果粒野 再唔得 可能個機尾歪左 ... baby-jojo 發表於 2010-2-21 22:20
B-52 當前離線
Banned
abchoy 當前離線
初級會員
EU仔 當前離線
S107(SYMA司馬)既造工係呢D機仔黎講都算數一數二,真係好襟跌,同埋真係好鬼定,無風既話可以放低個控( ... B-52 發表於 2010-2-28 01:45
pampam 當前離線
特級會員
michaeltga2 當前離線
請問平平地玩下,一架直升機幾多錢到?? pampam 發表於 2010-3-5 23:35