本帖最後由 leung1610 於 2010-2-20 22:17 編輯
係呢....果d電係ssp邊到有得賣?!...
hkcs007 發表於 2010-2-20 20:14


SSP係鴨記街邊有好多, 不過我見佢鋪頭好似仲平D, 350MA都係約$20(我記得就150MA-350MA都係$17)

S107幾好飛呀, 點解話唔好呀?
我買過6010, SWIFT, 都係覺得S107易控+耐撞D喎
6010比較飄, SWIFT撞左2次就斷 ...
2390 發表於 2010-2-20 15:24


S107無曬??我係SSP見到有好多喎, 鴨記個頭好多, 仲係150左右
不過我想請教一下, S107個盒有無發泡膠架??我見佢大部份都係有發泡膠但有一間無, 無個間賣緊$140, 就咁睇落同有發泡膠既無咩大分別


姐係呢隻電最大係幾多MA?
hkcs007 發表於 2010-2-20 14:58


我睇過, 差不多大細既最多250MA左右, 300或以上既會大粒過150MA好多
佢D電係計電,量黎睇大細, 即係體積上200MA>150MA>100MA



P.S. 我偷望過, 有D機粒電寫住140MA

TOP

回復 261# leung1610
姐係鴨記街邊賣電果到就有?

TOP

回復 262# hkcs007

街邊有, 去鋪頭都有, 鋪頭係近地鐵站個邊有得兩間有得賣, 我睇過就350MA都只係17蚊左右

兩間鋪頭係C2同A2出口之間,    C2出口轉左(唔好轉過去賣舊野個面), A2出口轉右

TOP

^^"今日係鴨記買左部玩
$140  真係抵玩
baby-jojo 發表於 2010-2-19 20:58


我都係玩呢部紅色JxD355
不過反應比較笨,亦可以話幾定

TOP

回復  hkcs007

街邊有, 去鋪頭都有, 鋪頭係近地鐵站個邊有得兩間有得賣, 我睇過就350MA都只係17蚊左右

...
leung1610 發表於 2010-2-21 01:47

唔該曬...

TOP

金星達335 抵玩嗎?
買左隻SH MINIX
D電好快玩完
想買隻玩得耐D OR 可以換電既黎玩

TOP

S107幾好飛呀, 點解話唔好呀?
我買過6010, SWIFT, 都係覺得S107易控+耐撞D喎
6010比較飄, SWIFT撞左2次就斷 ...
2390 發表於 2010-2-20 15:24



    前日買左部s107 $150 咋

TOP

金星達335 抵玩嗎?
買左隻SH MINIX
D電好快玩完
想買隻玩得耐D OR 可以換電既黎玩 ...
RyanWongH 發表於 2010-2-21 15:18


百四蚊 幾抵玩啊  撞極都唔爛
差爆電都可以玩到約10分鐘
建議加10蚊買條usb  差得快好多
遙控差好快又要換電芯

TOP

回復 268# baby-jojo


    去黃金用10蚊買個USB火牛(500MA)既差得好快
賣直升機間野賣緊15蚊, 黃金賣10蚊
賣直升機個老細話太大MA會差爆機, 咁買返佢鋪頭有售既500MA實無死
佢賣電+換埋俾你要40蚊, 去鴨記鋪頭買粒電只要17蚊但要自己換

TOP

回復 269# leung1610

本身有個usb火牛 廢事又買
依家20min都差完

TOP