回覆 2539# codyhlau

TOP

Lelit Mara X  

TOP

ching有料咁都認到

TOP

每日飲一杯啡, 有無補鈣.

TOP

剛剛買咗部 Kono syphon, 首先發覺成個盒無印住 mij, 其次係個架手功真係好差!
差到跟大陸產品差不多! 完全沒有日本手功精細,一絲不苟感覺!
好懷疑個架本身係 mic!

TOP

回覆 2540# nelsonlee130


勁喎...咁講究既, 用埋個食物磅磅重...係想計埋糖/奶/啡比例?

TOP

本帖最後由 holyAS 於 2022-12-19 01:19 編輯
剛剛買咗部 Kono syphon, 首先發覺成個盒無印住 mij, 其次係個架手功真係好差!
差到跟大陸產品差不多! 完全 ...
vacuum.tube 發表於 2022-12-18 14:11



  會唔會係買到流野,我啱啱先掉左個鹵素燈,放棄塞風了,玩完羊絨同pour over暫時幾鐘意,跟住日日輪住法壓同moka

就黎一日四杯

TOP

回覆 2546# holyAS
我係响日本買, 照計無老翻, 但實物手功根本似次貨!

TOP

回覆  nelsonlee130


勁喎...咁講究既, 用埋個食物磅磅重...係想計埋糖/奶/啡比例? ...
triple6 發表於 2022-12-18 23:14


我估.....佢要量度萃取份量,好多人都會咁做吖!

TOP

我估.....佢要量度萃取份量,好多人都會咁做吖!
kambo_tong 發表於 2022-12-20 01:04 PM


無錯

TOP