nelsonlee130 當前離線
進階會員
TOP
alan4k 當前離線
hkepcover 當前離線
中級會員
vacuum.tube 當前離線
triple6 當前離線
holyAS 當前離線
剛剛買咗部 Kono syphon, 首先發覺成個盒無印住 mij, 其次係個架手功真係好差! 差到跟大陸產品差不多! 完全 ... vacuum.tube 發表於 2022-12-18 14:11
kambo_tong 當前離線
回覆 nelsonlee130 勁喎...咁講究既, 用埋個食物磅磅重...係想計埋糖/奶/啡比例? ... triple6 發表於 2022-12-18 23:14
我估.....佢要量度萃取份量,好多人都會咁做吖! kambo_tong 發表於 2022-12-20 01:04 PM