回復 220# warrior 尾MOTOR係好易燒,跌多幾次勁D都開始有問題,如果有平貨一定買多幾支

TOP

今日去深之都買左隻JXD 335 好似買貴左$168
拆開睇應該係第一代, 電池冇電路保護 , 電池唔係打直放
用原裝USB線差電, 差極都冇熄燈=.=......
如果換粒180~200mAh 有電路保護係咪就可以用USB線差電到自動斷電?

另外見到Eagle系列 - 力士幻影6010 即係唔會前飄的6010-陀螺儀版  賣$150

TOP

想問你地玩個d係可以定住係空中唔洗按,定係要按下按下,一唔按就掉落地個d ar?

TOP

我唔係講技術問題, 而係d motor好似好易燒 尤其尾motor
warrior 發表於 2010-2-11 20:51



有擦摩打, 不能長時間使用

所以最好玩 5 分鐘就降落, 等摩打休息下 (就算粒電可以玩 10 分鐘, 也不要一次過玩晒先停)

另外, 電池也不要過度用盡佢
例如差足電可玩 10 分鐘, 你最多玩 7 分鐘就停, 再去差電
因為電池過放的話, 會減低電池壽命
(不過, 呢D係講大機的電池.. 因為講緊係成千蚊一粒電... 當然要好好保護佢. 但玩具機仔也應該要咁做)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

i've ever seen in New Golden few weeks ago, it can be charged by usb few min & can play 10 mins.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

到底買lama 定 solo pro 好??
我隻6021 已經正式收工.....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 nessyamato 於 2010-2-18 12:01 編輯
一定係 solo pro ,,,,,,,,,,,
飛機信 發表於 2010-2-18 08:17



    solo pro 係唔係有3?

TOP