原帖由 fatfish 於 2009-11-18 12:11 發表
我都入左部九鷹solo,4 ch 真係唔同,不過部機冇被我撞爛,但係竟然被我跌爛左個遙控........


可以玩幾耐呀?

TOP

原帖由 rickdom 於 2009-11-18 15:24 發表


可以玩幾耐呀?


唔係好記得,  因為壞左好耐,  好似有6分鐘,

TOP

3860-10 我上星期係yahoo入手.....
玩一陣已經上手

出面得力士買,無恒龍

TOP

原帖由 shift2 於 2009-11-18 21:40 發表
3860-10 我上星期係yahoo入手.....
玩一陣已經上手

出面得力士買,無恒龍


咁恒龍同埋力士, 會唔會有不同setting? 我見到ssp都係得力士....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 飛機信 於 2009-11-19 17:48 發表



ha ha  師兄...玩單槳機,,,,,,,,,好怏又進入3d  魔鬼之路


要飛3D
我估起碼要練返 2 ~3 年先做到

而家D搖控模型太便宜了
見到好多細個好想買又無錢買的模型.. 而家都買回來過癮

又搖控車, 搖控電單車, 搖控船 OTZ
太多野玩

TOP

之前玩鴨記 1XX機仔 ... 唔夠定 ...
後買九鷹 solo ... 即換上lama2金屬平衡桿 ... 十分耐玩 ... 外差機+4粒電.
雖然速度不夠快 , 但比1XX易玩好多 ... 起馬想去邊就去邊 .. 1XX(gyro機)有時唔係咁聽話
solo pro ... 見過 ... 但當我見到人玩CB100(室外) .. 打算下一架買 CB100

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

cb100同4#3b, 各位點睇?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP