rickdom 當前離線
進階會員
原帖由 fatfish 於 2009-11-18 12:11 發表 我都入左部九鷹solo,4 ch 真係唔同,不過部機冇被我撞爛,但係竟然被我跌爛左個遙控........
TOP
fatfish 當前離線
中級會員
原帖由 rickdom 於 2009-11-18 15:24 發表 可以玩幾耐呀?
shift2 當前離線
特級會員
原帖由 shift2 於 2009-11-18 21:40 發表 3860-10 我上星期係yahoo入手..... 玩一陣已經上手 出面得力士買,無恒龍
飛機信 當前離線
Banned
nashnash 當前離線
原帖由 飛機信 於 2009-11-19 17:48 發表 ha ha 師兄...玩單槳機,,,,,,,,,好怏又進入3d 魔鬼之路
PSP 當前離線
NCP 當前離線