g36c 條橋都幾高下,你最好check清楚你枝aim point有冇得較到個紅點好低先好,最好真係上一上去枝槍度試~

TOP

原帖由 red1210 於 2009-5-22 09:44 發表
g36c 條橋都幾高下,你最好check清楚你枝aim point有冇得較到個紅點好低先好,最好真係上一上去枝槍度試~


要拎埋支槍去咁大濟?

TOP

紅點要梨裝飾就可以

TOP

Some of the items in my home

TOP

原帖由 泥鴨 於 2009-5-27 12:09 發表



咁出黎做mud?

搵$$./...

TOP

原帖由 泥鴨 於 2009-5-27 12:09 發表



咁出黎做mud?

真火就話有用,如果係for airsoft就真係冇乜用

TOP

原帖由 小零 於 2009-5-19 11:52 發表

落咩鏡YA
咁近見到粒BB彈

買支g&p 假aimpoint lo


G&P同鴨記個d係咪差唔多...??

我見價錢大家都差唔多

TOP

原帖由 ustoysoldier 於 2009-5-28 14:33 發表

真火就話有用,如果係for airsoft就真係冇乜用


其實你用過未??
copy 野定真品?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP