回復  syar

mSR RTF 版約 1100 元, 配件我玩咁耐都未抄爛過



我就 1 控多機  ...
only 發表於 2012-2-2 20:49


師兄, 剛GOOGLE左一陣, MSRX係後繼機, 見師兄好似都有埋,
咁MSR定MSRX好玩呢同埋價錢差得多唔多
係咪MK有得賣
唔好意思, 新手問題多
師兄用乜控? 可以一控多機咁正
其實係咪只係可以控番同一牌子機.
謝謝.

TOP

回復 1771# syar

msrx 不適合初學者玩, 我用 DX6i

http://www.youtube.com/watch?v=fp0g8E6JWpY

TOP

而家考慮中, 可能一陣夜D去淘隻番來
syar 發表於 2012-2-2 20:40


人兄
v911 唔洗去 淘寶 買;
yahoo 有得 bid;
mk 即 bid 即 交收都得;
除左 星期六, 日;
小第買機果個;
上午 10:00 至 下午 18:30 ;
機乎除時都交收得;
當然要有貨啦;

TOP

小弟最後淘左架V911
真係OK好飛
個TX: 偉力同亞拓可以交換用, 都對到頻.

跟住發現一D好有趣既野.
WL個TX比起亞拓, 好似易飛D咁. WL+TREX100 = 易飛左.
亞拓TX+ V911 = 架機即時好難飛, 飛起左都會不停咁走. 當然小弟技術都係一個問題
WL套裝: 好飛過TREX100真係唔知幾多倍, 飛起可以即時停定都唔難

ANYWAY, 想問下ONLY 師兄, 可唔可以PM小弟MSR係邊到可以買到. 因為小弟出過去廣華街都唔多覺.
重有, 請問各位高手師兄, 如果小弟目標最後只係想玩下MICRO 6CH 3D機仔, 如果想投資隻CONTROL, 係咪買隻DX6I就夠, 6CH以上係咪其實唔需要呢.

謝謝.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Dx6  0K 起碼有曲線 set 野  比多幾百有DX7  摇干行啤令  正D
飛機信 發表於 2012-2-7 12:55


謝謝師兄意見. 小弟禽日最終敗左DX7S
因為見個DX6I淨TX都$1280, 打開個盒又無乜野係到.
DX7S包埋個8CH RX, 再+埋D唔知等唔等使既野要$2380.
聽講包個個RX都幾貴, 咁開來睇見佢都幾靚, 同埋又有SD咭話可以用來UPGRADE.
所以都係痛痛地算

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

揾日大家出來吹下水^_^
DX7  其實好夠用  align  廠机手 飛 500,600,700大机都係用Dx7 ...
飛機信 發表於 2012-2-7 18:45


好呀...小弟都好想有人教下
其實而家都未識用個TX
真係要人教下先得

TOP