小弟最後淘左架V911
真係OK好飛
個TX: 偉力同亞拓可以交換用, 都對到頻.
跟住發現一D好有趣既野.
WL個TX比起亞拓, 好似易飛D咁. WL+TREX100 = 易飛左.
亞拓TX+ V911 = 架機即時好難飛, 飛起左都會不停咁走. 當然小弟技術都係一個問題
WL套裝: 好飛過TREX100真係唔知幾多倍, 飛起可以即時停定都唔難
ANYWAY, 想問下ONLY 師兄, 可唔可以PM小弟MSR係邊到可以買到. 因為小弟出過去廣華街都唔多覺.
重有, 請問各位高手師兄, 如果小弟目標最後只係想玩下MICRO 6CH 3D機仔, 如果想投資隻CONTROL, 係咪買隻DX6I就夠, 6CH以上係咪其實唔需要呢.
謝謝. |