提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

啱啱睇到部迷你 6ch 機 - Walkera 4G3
youtube 都係室內玩
其實, 迷你機又輕又唔係好大力
室外風大時會唔 ...
WHO 發表於 2010-2-2 23:00


唔好將 6 ch 誤會左
多左螺距可變, 只代表就算有風...也可以調節部機.. 比較易令佢可以接受返控制

細機始終係太輕... 就算 6 ch 也好... 室外玩一樣一吹拜拜

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我睇未必得,,,,,,,,,,,,,你問肥仔有冇for玩xtr的平價發射
飛機信 發表於 2010-2-2 22:08

solo pro的控一定玩唔到sim,除非自己識改就唔同咁講,如果上開深圳買個usb控都是8x-1xx人仔但是個飛行軟件就好雞,如果是跟xtr,realflight g3.5,phoenix比較好的simulator就多數是usb線,合walkera,JR,futaba控用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

迷你機裝唔裝到迷你針孔攝影機?
條片係室外, 迷你機都裝到就好玩囉.
WHO 發表於 2010-2-3 01:16


睇呢部得唔得
http://www.proxdynamics.com/

TOP