原帖由 武太郎 於 2008-10-19 19:23 發表

你想要 , 行針/跳字 , 皮帶/鋼帶/膠帶

行針鋼帶 ,thanks

TOP

原帖由 kentinko 於 2008-10-21 20:19 發表

行針鋼帶 ,thanks

5仔

SNKE01K1.jpg (73.96 KB)

SNKE01K1.jpg

TOP

原帖由 武太郎 於 2008-10-22 03:08 發表

5仔

有無其他款 OR 網可以睇其他款

TOP

原帖由 kentinko 於 2008-10-22 10:46 發表

有無其他款 OR 網可以睇其他款


http://www.seiko.com.tw/products/index.asp

TOP

2004年7月多年夢想終於達成Omega Speedy Pro moonwatch


2005年10月勞仔綠圈16610LV


2007年3月小沛PAM三條一


2007年7月無心插柳公價勞仔GMT綠針


早已離我脫手的95年 Air-king 14000,96年EXP II,06年PAM190 8days

TOP

原帖由 武太郎 於 2008-10-22 03:08 發表

5仔

我都有隻白面,前年底買水貨3舊水多d好抵玩

TOP

原帖由 catt 於 2008-10-29 08:33 發表

我都有隻白面,前年底買水貨3舊水多d好抵玩

終於引到你出黎出post 之前見你攞隻綠針綠圈做icon
綠針好正啊

TOP

綠針 P1040579.jpg

TOP

呀 Catt 毒死人....

TOP

2007年7月無心插柳公價勞仔GMT綠針


How much is it? Is it "Hong" goods? Thx!

TOP