其實有無人覺得果d高手,即係換3D果隻,將隻機又倒轉飛,好似蜻蜓咁跳下跳下,係失去左直昇機本來既美感?我最討厭就係呢種玩法,玩直昇機我只要可以前,後,左,右,側飛,咁就已經夠了,咁樣係唔係4ch機就夠我玩?
B-52 發表於 2010-1-31 10:02 
大家玩法不同, 無話邊樣先係正派
你不喜歡只係因為不合你口味, 不用去討厭人地玩 3D
樓上己經講左, 4 動因為是 fp... 是完全不適合室外玩
其實就算在室內... fp 也是有很大限制
但就算不飛 3d, 4 動也是不夠玩的
只係我地初學者唔會飛得快.. 也不會去轉急彎, 只求飛得穩... 所以先覺得 4 動已經 ok |