回復 130# nashnash

我玩熟呢隻之後會再練番CB100, 熟左再改平衡翼
6CH...依家對我黎講實在係太遙遠喇......

TOP

我都買左架S107,好正,飛得好定,仲加多粒電,飛到十分鐘多d,不過差電真係好耐

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

新玩具

真係易飛過CB100好多!!
bighead 發表於 2010-1-29 09:26
CHING ,隻機玩得OK嗎,我昨日係廣華街買左隻,但SET極都SET唔好,不停自己打轉,CHING有咁嗎

TOP

CHING ,隻機玩得OK嗎,我昨日係廣華街買左隻,但SET極都SET唔好,不停自己打轉,CHING有咁嗎 ...
joeman 發表於 2010-1-31 10:54

是唔是尾摩打唔轉

TOP

其實有無人覺得果d高手,即係換3D果隻,將隻機又倒轉飛,好似蜻蜓咁跳下跳下,係失去左直昇機本來既美感?我最討 ...
B-52 發表於 2010-1-31 10:02

如果止係前後左右,打圈,飛航線4ch就夠,但是4ch是fp的抗風能力低在室內玩比夠好,如果6ch是cp翼抗風能力外都可以玩,其實玩唔玩3d就個人喜好,我都是初學玩直升機我同你一樣唔多鐘意3d的動作.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

其實有無人覺得果d高手,即係換3D果隻,將隻機又倒轉飛,好似蜻蜓咁跳下跳下,係失去左直昇機本來既美感?我最討厭就係呢種玩法,玩直昇機我只要可以前,後,左,右,側飛,咁就已經夠了,咁樣係唔係4ch機就夠我玩?
B-52 發表於 2010-1-31 10:02



大家玩法不同, 無話邊樣先係正派
你不喜歡只係因為不合你口味, 不用去討厭人地玩 3D


樓上己經講左, 4 動因為是 fp... 是完全不適合室外玩
其實就算在室內... fp 也是有很大限制

但就算不飛 3d, 4 動也是不夠玩的
只係我地初學者唔會飛得快.. 也不會去轉急彎, 只求飛得穩... 所以先覺得 4 動已經 ok

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

CHING ,隻機玩得OK嗎,我昨日係廣華街買左隻,但SET極都SET唔好,不停自己打轉,CHING有咁嗎 ...
joeman 發表於 2010-1-31 10:54

OK喎, 少少打轉你可以响遙控上微調~
勁就睇下有冇地方撞爛左, 或者攞返去叫佢幫你睇~
我依家基本上可以停懸喇~

TOP