提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日買左了 s107 同6010 幾好玩
不過s107 真的要差很耐電 同好快玩完 但個樣真係幾討好

TOP

恆龍 都唔錯..

TOP

我個人覺得好玩程度應該係 LS 6010 > S107 > 6023
LS 6010 夠輕夠靜易控制 有加速掣好玩
6023 馬力太勁 超噪 玩親都比人鬧
S107 夠定

我推介 LS 6010

TOP

請問邊到有 Walkera 4動 LAMA2-1 賣同價錢大約幾多? 心思思想買隻玩吓...

TOP

請問邊到有 Walkera 4動 LAMA2-1 賣同價錢大約幾多? 心思思想買隻玩吓...
hkwebsphere 發表於 2010-1-25 12:32


Yahxx!
我都想, 因為用CB100練4ch真係好貴......

TOP

4ch LAMA2-1好D 5定 solo pro 好D??

TOP

回復 117# Inty

我估LAMA2應該易上手D, 比較岩新手
solo pro...我買CB100前都有考慮, 但當時未出...咁輕身應該幾襟撞

TOP

今日買o左隻Lama 2
原本以為好大聲 點知原來好細聲
如果你玩過 6020 6023 就知咩叫大聲

6020 6023 唔好飛又大聲 頭担實斷
不推介

TOP

今日買o左隻Lama 2
原本以為好大聲 點知原來好細聲
如果你玩過 6020 6023 就知咩叫大聲

6020 602 ...
hongkongdisney 發表於 2010-1-28 00:56

帥兄一玩就玩貴野??都係玩D平野先,KO左都無咁肉赤,玩熟左再買好D

TOP