淘回來的到手, 掌櫃話日本進口的, 表面睇都算干淨, 用落先知有無怪味或改變pH值.
大約HK25蚊50個,即係0.5一 ...
cody2k 發表於 2017-8-15 09:02


其實有乜情形要用呢個唔用 DRIP? 買個膠的DRIP 十二蚊, 可以揀無漂白的filter paper, 咖啡粉呼吸空間又多D.

TOP

這些掛耳filter, 和普通的, 味道會有粉別嗎?  未試過!
gulakpi 發表於 2017-8-15 10:07


呢D 掛耳太細, 空間唔夠, 如果係新鮮豆, 一加水會發大, 放唔到足夠豆量.
另外, 呢D D filter paper 一般太大孔, 流得太快, 溫度亦流失得快, 方便但唔會做到好咖啡.

點解好多 DRIP 都用瓷器, 主要係貪佢保暖能力. 預熱後先開始煮咖啡, 先控制到溫度

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2017-8-15 10:40 編輯
主要係公司沖美味咖啡時用的,在公司總不能成檀嘢囉出嚟沖咖啡!
之前公司有位同事玩虹吸!!!  成班女同 ...
cody2k 發表於 2017-8-15 10:35


你呢個filter 同用hand drip, 咪一樣咁高咁大

公司最方便係用french press

TOP

本帖最後由 Mathk 於 2017-8-17 03:59 編輯

免麻煩,已刪。

TOP

本帖最後由 Mathk 於 2017-8-17 03:59 編輯

免麻煩,已刪。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

Kimbo classic 在 Fusion 做緊特價! 我都入咗一包.
cody2k 發表於 2017-8-19 07:12



個牌似 Welcome

TOP

咖啡粉是否放在雪櫃好d ?   250g 要一個月先飲完.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP