提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 ballballgun 於 2017-8-10 12:14 編輯
用HARIO CQT-45咪得囉, 大約港幣160.
都要日元2600(~HK$182).
如果想買有加熱功能的,可考慮. 65度是最佳溫 ...
cody2k 發表於 2017-8-10 11:54



    愛死你, 謝謝
原來HARIO 都有出

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP



$10 用左兩年,抵玩

TOP

本帖最後由 Mathk 於 2017-8-17 03:58 編輯

免麻煩,已刪。

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2017-8-11 14:40 編輯

咁多版都見大家超市買粉, 其實好浪費金錢同自己的時間.

講真, 有心沖咖啡一定要買豆, 用之前的幾分鐘先磨豆, 無一部磨豆機玩沖咖啡, 又或者公司唔適合用磨豆機, 就不如買nespresso 算, 依家機平, capsule 亦減左價.

即磨的咖啡粉 VS 磨左二十分鐘的粉, 已經天同地比
兩個月內炒好的豆, 同半年內炒好的豆, 同超市D 由外地運來的豆, 每一層相比都係兩個世界.

買超市豆仲可以接受, 超市粉就真係唔好買了. 買四十蚊好五十蚊好, 打開, 未飲唔到兩杯, 已經變晒味.  $20 一杯唔算新鮮的咖啡, 計起黎好貴, 第三四杯打後已經無咖啡味, 捱落去. 相比nespresso 四蚊左右一杯, 好似nespresso 仲抵.

最近nespresso 部mini 機, 999, 同時買20 條capsule, 送打奶器, 呢個package 幾抵.
另外, 新開 account, 買 6xx capsule 套裝, 送四套杯, 值 3xx.

如果買咖啡豆, landy 姐當然係其中一個選擇(不過我屋企收件麻煩所以少訂), 不過平D 方便D, hktvmall 買過嗰間都okay, 訂過幾次大包裝 (500g/1kg) 一般都係炒好無耐
超市豆可以諗UCC 大罐裝, 依家平過以前好多, 二百零蚊 700G, 新鮮程度KEEP 得好D

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2017-8-11 14:29 編輯
大家知道哪里可以買到堅果味道(如: 開心果, hazel)的咖啡糖漿?
用來調Hazelnut等味道的咖啡的那種!! ...
gulakpi 發表於 2017-7-3 19:50


市面用不同味道的糖漿, 好多都用MONIN, 香港係捷榮做代理
其他公司入, 團購有見過 https://hk.deals.yahoo.com/hong- ... HZ0aWQDBHNlYwNzcg--

TOP

本帖最後由 mo9394 於 2017-8-11 14:46 編輯
今次撐本地消費,平過淘
ngotto 發表於 2017-8-5 17:16


早幾年領匯商場有間流動的意大利野, $20 一包. 不過每個商場賣幾日, 睇你好唔好彩

不過我覺得無乜特別, 唔算好飲, 都係去番其他地方買番豆為主. 間意大利野我近期買意粉醬/意粉同海鹽多.

TOP

咁多版都見大家超市買粉, 其實好浪費金錢同自己的時間.

講真, 有心沖咖啡一定要買豆, 用之前的幾分鐘先磨 ...
mo9394 發表於 2017-8-11 14:22


我睇完百幾頁其實頭幾十頁都有好幾部磨機介紹,如果唔係要諗位百零蚊真係即俾。

TOP

我睇完百幾頁其實頭幾十頁都有好幾部磨機介紹,如果唔係要諗位百零蚊真係即俾。 ...
Mathk 發表於 2017-8-11 16:49


香港賣咖啡粉比較貴, 買完而享受唔到, 比較浪費

TOP