本帖最後由 mo9394 於 2017-8-11 14:40 編輯
咁多版都見大家超市買粉, 其實好浪費金錢同自己的時間.
講真, 有心沖咖啡一定要買豆, 用之前的幾分鐘先磨豆, 無一部磨豆機玩沖咖啡, 又或者公司唔適合用磨豆機, 就不如買nespresso 算, 依家機平, capsule 亦減左價.
即磨的咖啡粉 VS 磨左二十分鐘的粉, 已經天同地比
兩個月內炒好的豆, 同半年內炒好的豆, 同超市D 由外地運來的豆, 每一層相比都係兩個世界.
買超市豆仲可以接受, 超市粉就真係唔好買了. 買四十蚊好五十蚊好, 打開, 未飲唔到兩杯, 已經變晒味. $20 一杯唔算新鮮的咖啡, 計起黎好貴, 第三四杯打後已經無咖啡味, 捱落去. 相比nespresso 四蚊左右一杯, 好似nespresso 仲抵.
最近nespresso 部mini 機, 999, 同時買20 條capsule, 送打奶器, 呢個package 幾抵.
另外, 新開 account, 買 6xx capsule 套裝, 送四套杯, 值 3xx.
如果買咖啡豆, landy 姐當然係其中一個選擇(不過我屋企收件麻煩所以少訂), 不過平D 方便D, hktvmall 買過嗰間都okay, 訂過幾次大包裝 (500g/1kg) 一般都係炒好無耐
超市豆可以諗UCC 大罐裝, 依家平過以前好多, 二百零蚊 700G, 新鮮程度KEEP 得好D |