copo 當前離線
中級會員
小弟跟師兄情況相同,可唔可以post/PM "Multi"firmware條link,同埋係咪用we ... ricyuyc 發表於 2010-3-17 11:02
TOP
xxYxx 當前離線
EU仔 當前離線
進階會員
aurizon 當前離線
kit3 當前離線
Banned
qscaxzw1 當前離線
用 Multi 果個就咁係原先個 Buffalo Web UI 就可以 Flash 到 (我的是 1.65),不用 TFTP 的,非常簡單。 ... copo 發表於 2010-3-17 16:37
lazioman 當前離線
pk007sky 當前離線
用呢部機,有無辦法可以在office控制家中的router, 進入介面, 去進行增加,修改,停止bt? ... lazioman 發表於 2010-3-18 15:19