yfkong 當前離線
中級會員
TOP
想請問一下高手點先可以還原Officical 1.72 firmware呢,我已試過DD-WRT個30/30/30都無法還原,還是我有些 ... kennethlam33 發表於 2010-3-9 10:13
anthonyko 當前離線
進階會員
回憶是很痛苦 當前離線
回復 anthonyko 實際上係可行既 而家只欠東風 回憶是很痛苦 發表於 2010-3-9 15:50
回復 yfkong 真的? 有沒有教學呢 anthonyko 發表於 2010-3-9 16:19
kennethlam33 當前離線
初級會員
download個revert firmware跟著係 dd-wrt gui load番就ok yfkong 發表於 2010-3-9 13:14
回復 yfkong optware有新版 等我得閒睇下先 回憶是很痛苦 發表於 2010-3-9 16:52