換埋條cat 6......就無(輪)敵了…)

TOP

回復 73# 8-man

如果攞到返香港的話小弟有興趣

TOP

回復 74# tklau315

of course.  it could achieved over 450m for bb500.

TOP

回復 66# 特警仔


你去換左未?比吾比換?
有無firmware update test 下?
同埋有無試...a 電腦過野去b 電腦...速度如何?

TOP

回復  特警仔


你去換左未?比吾比換?
有無firmware update test 下?
同埋有無試...a 電腦過野去b 電腦 ...
tklau315 發表於 2012-1-14 16:34

我換咗啦~ 補返錢就得~ 依家坐緊車返屋企試~

TOP

回復 85# 特警仔


   但舊果隻有無睇下有無firmware update??
另外你有無試到 lan to lan 速度如何?

TOP

E4200又有小道消息!cisco 果面..話香港區..年中會出e4500取代…好似話無e4200v2...直接改名叫e4500~~n900
tklau315 發表於 2012-1-12 08:43 PM


去過 Wi-Fi Alliance 網頁查證,倒看到三款新型號 router (E900, EA3500, EA4500)。
照你意思說,香港代理不會引入 E4200 v2,直接引入 EA4500 取代?

小弟正在使用 E4200,現在賣去二手市場是一個適當時機嗎?

TOP

我換咗啦~ 補返錢就得~ 依家坐緊車返屋企試~
特警仔 發表於 2012-1-14 16:39


you are so lucky, they allow you to exchange  56u with additional cost.

TOP

回復 87# benjaminlam


cisco 果邊查證:系年中會到…haha...
宜加e4200放..幾銀度?

TOP

回復 88# oo8oo


    haha...去..正刀 買野.....轉貨果陣..吾好態度差...就大部份都會轉到!我都試過~(吾好人為損壞就應該有得傾既..)

TOP