本帖最後由 冷 於 2011-11-3 02:49 編輯
美國係好極端喎
有d洲好update, 有d好out
我有朋友同親戚住果邊, 佢地唔太用電腦同手提電話
但佢地 ...
超越 發表於 2011-11-3 02:40


以紐約為例
最平都差唔多要1GB $10

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

3G Plan 都係買個安心,我一個月都用唔到2G,我覺得限速已經夠囉,無左無限Plan 真係無心機用

TOP

本帖最後由 t101 於 2011-11-3 06:59 編輯
乜鬼野"估計可能實際上"..............................

邊有一倍咁少
7G 發表於 2011-11-3 00:15


CHing,你都識D RF。
需然4G, 如果行QAM 64都理論上系而家4倍,但系你唔好唔記得,距離同noise問題,是否所有手機都在base station下面而距離短?好睇實際distribution,所以估計平均多一倍帶寬唔系無理由。唔好提dual cell之類,呢個唔會增加spectral efficiency。
所以,你睇下D香港4G test,平均最高大多只有12-13Mbps(相信有埋dual cell),比而家3G多一倍左右,所以唔會多好多實際帶寬。
http://unwire.hk/2011/05/28/4g-lte/mobile-phone/
LTE Advance可以行QAM 128,但我估計未用到。

TOP

我諗你需要定義下咩叫"正正常常"
超越 發表於 2011-11-3 02:03


我諗你要追返前幾頁post

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

如果以市場學黎講, 3同SMV既做法一定係谷爆個3G佢 (薄利多銷).但CSL好明顯成個MARKETING都唔同..所以你見CSL而家已經無哂D 3GPLAN..野野谷人上4G (質優利高)
點解次次都係3仔同SMV出黎話CUT 無限PLAN..真係顯而易見

TOP

我唔識頻譜D野,但如果加埋CDMA製式會唔會多左頻譜可以用???

TOP

= ="
咁而家d "無限數據", "100MB"一個月, "800MB"一個月, 其後每kb/$0.01計
係咩黎 ...
超越 發表於 2011-11-3 02:08



   全部洗底再從新定過晒d計劃 , 1係有錢玩無限 (e.g $5000+) , 窮就玩quota 1GB , 2GB 咁計

TOP

美國都冇, 一樣咁好賣


不過貴到呢
冷 發表於 2011-11-3 02:26



    英國 d data 都係 500MB , 1GB 咁計架啦 , 佢地唔多中意講電話 , 但係好中意 sd txt , 人地d plan 連 txt 都要計數 , 唔係無限.

ps . 以前係英國我用 1GB plan 都夠

TOP