冷 當前離線
特級會員
美國係好極端喎 有d洲好update, 有d好out 我有朋友同親戚住果邊, 佢地唔太用電腦同手提電話 但佢地 ... 超越 發表於 2011-11-3 02:40
TOP
7G 當前離線
再見, 各位
Banned
clbbhk 當前離線
進階會員
t101 當前離線
乜鬼野"估計可能實際上".............................. 邊有一倍咁少 7G 發表於 2011-11-3 00:15
cheapman 當前離線
我諗你需要定義下咩叫"正正常常" 超越 發表於 2011-11-3 02:03
hohogod 當前離線
中級會員
ych 當前離線
初級會員
yankees 當前離線
= =" 咁而家d "無限數據", "100MB"一個月, "800MB"一個月, 其後每kb/$0.01計 係咩黎 ... 超越 發表於 2011-11-3 02:08
美國都冇, 一樣咁好賣 不過貴到呢 冷 發表於 2011-11-3 02:26