dickdick2006 當前離線
中級會員
TOP
Gregory 當前離線
well 當前離線
初級會員
我都裝左1000m,之前用緊pxxw 8m,呢排本地同埋大陸慢到想剪佢條線. 之前對1000m出海冇咩期望,點知用土豆睇戲 ... skyliner 發表於 2010-4-25 11:59
skyliner 當前離線
pk007sky 當前離線
進階會員
minibanana 當前離線
好羨慕,我住果度得BB100,而我個PXXW 8M plan要去到出年七月先完。 well 發表於 2010-4-25 17:24
咪就係,用落係好爽~理得佢1000m去唔去得盡,1000m價錢+tv同我宜家pxxw 8m + now係一樣, 點解唔join1000..? ... skyliner 發表於 2010-4-26 13:57
Ksec 當前離線
有人話行膠芯(POF)最高得100M係唔係真? YES_MAN 發表於 2010-4-21 16:35
micmicll 當前離線