同bb200無分別?甘快?

TOP

wow~~bb1000

TOP

我都裝左1000m,之前用緊pxxw 8m,呢排本地同埋大陸慢到想剪佢條線. 之前對1000m出海冇咩期望,點知用土豆睇戲 ...
skyliner 發表於 2010-4-25 11:59


好羨慕,我住果度得BB100,而我個PXXW 8M plan要去到出年七月先完。

TOP

回復 84# well

我都係, 不過宜家裝定先,7月尾先生效,廢事第時又好似hgc 30m咁話冇晒port位話要掛隊. 要最平大可以出街join,同個sales傾下....

TOP

我都裝左1000m,之前用緊pxxw 8m,呢排本地同埋大陸慢到想剪佢條線. 之前對1000m出海冇咩期望,點知用土豆睇戲 ...
skyliner 發表於 2010-4-25 11:59



去土豆,PCCW真係好差

次次女友黎屋企玩電腦,PCCW 8M,唔知要LOAD幾耐先可以開始睇

女友屋企BB100即開即睇

TOP

好羨慕,我住果度得BB100,而我個PXXW 8M plan要去到出年七月先完。
well 發表於 2010-4-25 17:24



    玩daul wan, 無謂晒左個8mb
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D4

TOP

咪就係,用落係好爽~理得佢1000m去唔去得盡,1000m價錢+tv同我宜家pxxw 8m + now係一樣, 點解唔join1000..?
其實上年想join pxxw100m+, 師父上到黎睇都唔睇就話你呢度o的喉唔夠位走fiber.咁宜家hkbn又拉到.宜家戂返起佢地之前可能搵人笨實.
回復 86# pk007sky

TOP

咪就係,用落係好爽~理得佢1000m去唔去得盡,1000m價錢+tv同我宜家pxxw 8m + now係一樣, 點解唔join1000..?
...
skyliner 發表於 2010-4-26 13:57



    即係話你果度好難拉, hkbn1定拉左好耐
其實1隻gpon佢地只係$賺平常單多1倍, 但工作量/時間要多4, 5倍, 全程直線唔可以斷, 難度高n倍

TOP

有人話行膠芯(POF)最高得100M係唔係真?
YES_MAN 發表於 2010-4-21 16:35


現時都係一重進步跟既技術, 第時正推出可能可以 1000M+......

TOP

回復 1# An哥

師兄, 唔知可唔可以幫小弟一個忙, 可唔可以用speedtest.net 試下連去Melbourne, Australia 個速度
唔該晒!!

TOP