chingchiu169 當前離線
進階會員
重新開機左幾次部ZTE, 一切正常。 問題喺部86度,要”Disable Wan” 再開番先正常,唔係就拎唔到IP。做 ... shukuist 發表於 2020-9-24 22:44
TOP
hualei16888 當前離線
中級會員
raikou88 當前離線
用Ac86U 順利行到bridge, 初時部86 拎唔到ip, 入去設定嗰度込部左WAN “Disable Wan” 再開番就一切正常 ... shukuist 發表於 2020-9-24 22:26
shukuist 當前離線
Ching唔好意思,想問多少少,因為見你昨天有個post話做唔到⋯ 而家係唔係部中興開bridge mode, 而86個wan ... raikou88 發表於 2020-9-24 23:06
咁我真係有夠黑仔 hualei16888 發表於 2020-9-24 22:52
可能真係數碼通做緊工程或者調整,咁啱去到你嗰度。你嘅問題上兩個星期我都試過,連續左半個星期無得正常 ... shukuist 發表於 2020-9-24 23:14
師兄可否幫手試埋部86自動獲取dns上網有冇問題,我宜家自動獲取dns上唔到網 ... hualei16888 發表於 2020-9-24 23:20