重新開機左幾次部ZTE, 一切正常。

問題喺部86度,要”Disable Wan” 再開番先正常,唔係就拎唔到IP。做 ...
shukuist 發表於 2020-9-24 22:44



    會唔會穩定啲, 而家成日REBOOT.
用咗BRIDE MODE點入返隻ZTE

TOP

重新開機左幾次部ZTE, 一切正常。

問題喺部86度,要”Disable Wan” 再開番先正常,唔係就拎唔到IP。做 ...
shukuist 發表於 2020-9-24 22:44



    咁我真係有夠黑仔

TOP

用Ac86U 順利行到bridge,

初時部86 拎唔到ip, 入去設定嗰度込部左WAN “Disable Wan” 再開番就一切正常 ...
shukuist 發表於 2020-9-24 22:26


Ching唔好意思,想問多少少,因為見你昨天有個post話做唔到⋯
而家係唔係部中興開bridge mode, 而86個wan ip位置係顯示 public ip? Many thanks!

TOP

Ching唔好意思,想問多少少,因為見你昨天有個post話做唔到⋯
而家係唔係部中興開bridge mode, 而86個wan ...
raikou88 發表於 2020-9-24 23:06

係,部86拎緊真IP. 同做speedtest 睇到嘅ip 一樣

TOP

我宜家都可以正常拿到ip,好似同server有關,之前n78個celltower就有問題。

TOP

咁我真係有夠黑仔
hualei16888 發表於 2020-9-24 22:52

可能真係數碼通做緊工程或者調整,咁啱去到你嗰度。你嘅問題上兩個星期我都試過,連續左半個星期無得正常上網,之後穩定左但成日路跌去N1, 跟住等多個幾星期,大前日先開始正常咁收到N78冇再跌落去。

我初初都懷疑係ZTE問題,但而家我用同樣設定又冇事,所以我諗係數碼通問題佔多數

TOP

可能真係數碼通做緊工程或者調整,咁啱去到你嗰度。你嘅問題上兩個星期我都試過,連續左半個星期無得正常 ...
shukuist 發表於 2020-9-24 23:14



    師兄可否幫手試埋部86自動獲取dns上網有冇問題,我宜家自動獲取dns上唔到網

TOP

回覆 873# raikou88

唔該晒ching

TOP

師兄可否幫手試埋部86自動獲取dns上網有冇問題,我宜家自動獲取dns上唔到網 ...
hualei16888 發表於 2020-9-24 23:20

我冇用ISP 嘅DNS 好多年。

我用緊Cloudflare DNS, 不如你試下。

1.1.1.1
1.0.0.1

應該解決到你嘅問題

TOP

又唔得啊,睇來我都係lan to wan 穩陣
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP