提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 rickywk 於 2009-5-17 00:14 發表
有無人用DD-WRT個PPTP係成功俾iphone用到?

加o左呢句都唔work
sed -i -e 's/mppe .*/mppe required,stateless/' /tmp/pptpd/options.pptpd


我用到wo, 用ddwrt o係pptp入面除左id 同 pass之外, 唔駛set任何野, 再用iphone vpn setting 既 pptp連線, 打上伺服, id, pass 就ok晒~~

我用buffalo WHR-HP-G54, DDWRT v25-sp1 std.
再用dyndns 自動update ip, 當然要o係ddwrt入面set自動將ip upload上去 dyndns啦
PCCW連線到我深圳中國電信ADSL 3M, 一般5XXk/sec, 都算快囉~~

TOP

原帖由 man0000 於 2009-5-14 22:32 發表
如果我家有二個ROUTER
一個是460n  有設定問題
一個是D-Link DIR-300 已改dd-wrt
460n在前
已改dd-wrt的D-Link DIR-300 在後
vpn server是已改dd-wrt的D-Link DIR-300
在連上vpn後不能上網
如何設定460n


我都試過用D-LINK dir-300 去 update ddwrt, 但係呢隻router好似唔係好夠ram, 成日hang, 之後改用buffalo就冇hang過,  不過我一般會set個router 自動restart, 每日早上7點restart一次,  用左幾個月都冇問題~~~ (幾個月都冇番過香港

TOP

回覆 853# 的帖子

請教下dd-wrt 點 set個router 自動restart阿

thanks

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我都係在大陸工作的香港人,好開心見到你們可以VPN server破長城綱,終於可以重獲新聞自由。
因為我係電腦白癡,希望各CHING/C姐幫忙。
香港用BB100,大陸用中國電訊4M寬頻,我想VPN server放在香港,大陸透過client撥號香港VPN server上綱。
香港VPN server用LINKSYS WRT-54G (已刷DD-WRT VPN v24-sp1)
大陸 CLIENT用TP-LINK TL-WR541G Wireless Router
在香港已試過可以透過政府公共網絡撥號家裡VPN server上綱,相信大陸都可以。但係家裡用Wireless以client撥號LINKSYS WRT-54G試BT下載就好慢,最多不超過100KB/s。
1想問怎樣設置DD-WRT VPN v24-sp1可以令BT速度加快?
2因大陸有兩位香港同事,如果三個同時以CLIENT撥號香港VPN server上綱,是否只要在CHAP-secrets好內加上兩位同事為CLIENT及加password就可以? 還有其它設置嗎?

TOP

回覆 856# 的帖子

如果純上網WRT-54G (dl 265KBps) 應付3個人勉強可以, 睇下youtube就最多一個人
BT你就5好想拉, WRT-54G~U廢~ram小, 加上BB100返大陸bandwidth都5快得去邊

有3個人又要b野,可以考慮下好D咯VPN Router, VPN server最好放係PCCW 30Mb以上

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page=66#pid19101548

TOP

回覆 857# 的帖子

唔該先。
會試試在網上搵個WRT300N
另外如果三個同時以CLIENT撥號香港VPN server上綱,是否只要在CHAP-secrets好內加上兩位同事為CLIENT及加password就可以? 還有其它設置嗎?
Thank you

TOP

原帖由 ooopandaooo 於 2009-5-17 16:30 發表


我用到wo, 用ddwrt o係pptp入面除左id 同 pass之外, 唔駛set任何野, 再用iphone vpn setting 既 pptp連線, 打上伺服, id, pass 就ok晒~~

我用buffalo WHR-HP-G54, DDWRT v25-sp1 std.
再用dyndns 自動update ip,  ...

v25?定係v24?

咁iphone vpn入面security點set?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP