86 緊係做埋路由
ZTE 當modem  
ZTE(192.168.1.1)  > (192.168.1.2)[WAN]  AC86 [LAN](192.168.0.x) ...
PC147 發表於 2020-9-23 13:40



    照你咁講應該係啦,因為個中興set佐橋接所以個86一直向smartone server拿ip,smartone 又唔卑你ip所以有問題。返去改返先。一直搞錯佐。

TOP

照你咁講應該係啦,因為個中興set佐橋接所以個86一直向smartone server拿ip,smartone 又唔卑你ip所 ...
hualei16888 發表於 2020-9-23 14:29



    如果要部86拎到smartone 嘅ip , 部ZTE要做到Netgear 咁可以設定做ip passthrough 先得。目前睇來做唔到。

TOP

多謝各位師兄

TOP

就係唔得,網都上唔到
shukuist 發表於 2020-9-23 14:28



    咁開唔到dmz唔係用唔到bt,

TOP

本帖最後由 shukuist 於 2020-9-23 14:49 編輯
咁開唔到dmz唔係用唔到bt,
hualei16888 發表於 2020-9-23 14:42


點會用唔到 而家啲BT 程式唔開DMZ 都一樣用到。

TOP

點會用唔到  而家啲BT 程式唔開DMZ 都一樣用到。
shukuist 發表於 2020-9-23 14:44



    咁dmz係拿來做咩嘢概?師兄請指教

TOP

本帖最後由 shukuist 於 2020-9-23 15:00 編輯
咁dmz係拿來做咩嘢概?師兄請指教
hualei16888 發表於 2020-9-23 14:51


有啲程式,一定要開左某啲port 先用到,例如要開VPN Server, 就要指定某個port 俾啲數據入來。DMZ 係開放晒所有port 俾router 上某個裝置,唔需要做太多設定,係最懶嘅做法。有些人唔想開放晒所有port, 咪設定port forwarding, 指定開放一兩個port, 例如port 443 咁。

如果port forwarding 開晒 0-65535,即係等於開左DMZ一樣

TOP

有啲程式,一定要開左某啲port 先用到,例如要開VPN Server, 就要指定某個port 俾啲數據入來。DMZ 係開放 ...
shukuist 發表於 2020-9-23 14:56



    Ok,簡單易懂。

TOP

Ok,簡單易懂。
hualei16888 發表於 2020-9-23 15:05


DMZ 概念同 port forwarding 有點差異.

假設 router 後的世界是香港. DMZ 就係香港一處劃分為隔離營的地方.  專門收留外來人仕 (怕有武漢來源的肺炎). 而隔離營的人可以互相溝通, 但不可以與隔離營外的香港人溝通.

TOP

DMZ 概念同 port forwarding 有點差異.

假設 router 後的世界是香港. DMZ 就係香港一處劃分為隔離營的 ...
yamtw 發表於 2020-9-23 17:14



    所以所有隔離營概人要集中通過隔離營個老細同出邊溝通咁概意思係唔係?

TOP