有冇人識用SYSLOG個FUNCTION

TOP

1.71 無得下載?

TOP

回復 792# DanielHO

唔知點解官方會收回1.71 Firmware
不過唔緊要我已經補回備用下載Link

TOP

回復 793# 回憶是很痛苦

係第二度睇到話1.71冇加密
唔知係咪因為咁而收番呢??

TOP

回復  DanielHO

唔知點解官方會收回1.71 Firmware
不過唔緊要我已經補回備用下載Link ...
回憶是很痛苦 發表於 2010-2-19 22:46

會晤會1.71 Firmware有問題?比如話晤穩定!

TOP

回復 795# twinsandme3

未升級DD-WRT 前
又唔覺1.71版唔穩定喔

TOP

how to set HKBN bbwatch ?
by default it is multicast...

TOP

而家用緊D-LINK 615 ver.B ,24x7 咁emule share 同BT,但係一多野BT 就hang 機,轉呢隻會唔會無o左呢種問題?應該唔會flash DDWRT ,thx~

TOP

請問各位 Ching 點set 3G modem 0架,來人用緊 C記 7.2Mb modem,都搵唔到地方 set. 謝謝.

TOP

回復 798# seaangel


    未試過因為BT而hang router

TOP