都唔係呢幾隻 果陣係2400年代 有個BBS如果大家都用佢果隻Modem可以去到9600 買Modem個office係東京 ...
Hurryman 發表於 2015-11-12 18:46



係咪 Unique? 果時成日係啲電腦雜誌話買佢 modem 可以上佢 BBS?

TOP

係咪 Unique? 果時成日係啲電腦雜誌話買佢 modem 可以上佢 BBS?
kitkitnet 發表於 2015-11-12 20:21



    都唔係, 我記得好似有個Combo字, Google左好耐都搵唔到 !

TOP

本帖最後由 smartgon 於 2015-11-12 21:41 編輯

哇, 老人貼。
真懷念
當年用過28.8K ZyXEL V.FC , 之後 Hayes 33.6K ,  56K ....
果陣玩BBS , mIRC , newsgroup
PNet 又貴到嘔

樓主這帖會出賣自己年齡。。。

TOP

支....do....BBBBB...支...BB..EE......
你已經連接到網絡

TOP

你地叫老 ???

我第一個 modem 係 300 baud 既 !
果時 (應該係 1984) 帶左部高登既老番 Apple II 去USA (CA), 買左張 300 baud 既 modem card,
打電話番大學 server ..... 直情好似見到奇蹟咁, 可以用電腦打電話返大學做功課
當時大學既 modem pool 最高好似係 support 到 1200 baud。

TOP

PC就Apple IIe打BASIC開始,
Modem就Hayes 14400谷上19200開始

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kitkitnet 於 2015-11-13 00:16 編輯
你上緊呢度咪係BBS
FUNGLAM1008 發表於 2015-11-12 23:45


咁又唔同,以前 Modem 時代既 BBS 邊有咁互動,多數 BBS 得一條線,我記得我用過既 BBS 最多有四條電話線。要同人Send Message 果 d Network 唔係太流行 (i.e. FidoNet)

同果時用 BBS 最主要係 Download 番版軟件, DOS 5.1, DOS 6.22, QEMU, PCTOOLS, F-PORT, Wordperfect, Game (PC, 到後期超任 Game 8001, 12001 ), 同幾 M 一張既咸相,BBS 又要計時間, Download 野又要計 RATIO (ZMODEM!!!), 有 D BBS 可以比錢做會員...分晒 Level.. 其實同宜家 d PT 有小小似..

TOP

係 iTV 先.. 乜包月寬頻..有邊間唔係包月包任上?iTV 本身已經係無限任用.. 第一代係 $438.. 1.5M,  ...
siuba 發表於 2015-11-11 23:51


咁又未必... iTV 的確係有限時先:

https://web.archive.org/web/2000 ... mbbi/broadband.html

TOP

P NET 係固網電話公司收取的費用, 收取的理由係, 互聯網商使用固網商的架生去賺錢, 固網商就向互聯網商收錢, 互聯網商就將費用轉嫁比客戶

另外, 撥號上網, 有一個大陷阱,  
基本上 001是打IDD的字頭
而上網又用電話線
於是, 有些奸商, 開發了一些程式, 利用甜網做掩護, 每逢有人想深入看甜網, 甜網就會彈出一句, 大約講[你現時要觀看的資料, 要經長途電話網絡才可觀看, 我們系統會將你現時的連線中斷, 再自動撥出長途電話到我們網站, 你需要支付打出長途電話的費用, 你同意就按是, 離開可按否] .   我認為, 直到今日, 100個人上網, 99個不會看內容就按YES

好了, 按了是, 你的電腦暗中中斷你現時撥號連線, 打出001到廸戈加西亞群島[曾傳出馬航370被迫降在該處,該群島有美軍基地的], 打去該群島的IDD要十幾元一分鐘, 一小時要800元, 而這些奸商, 應該係同那邊的電訊商分成. 上了當的, 當時的確[同意]付電話費, 所以, 打官司輸梗的, 唯有比錢

如果, 家中電話無申請IDD的, 就唔會出事

而家用寬頻, 呢條橋冇用了

TOP