kevincyk 當前離線
中級會員
TOP
oo8oo 當前離線
7G 當前離線
再見, 各位
Banned
lazy_fish_cat 當前離線
超越 當前離線
進階會員
7G兄~~~我明你講咩~ BANDWIDTH係咁多就係咁多.... 電訊商總要做嘢 但咁都唔係反DEAL D客架嘛~~~ 我真係 ... cheapman 發表於 2011-11-2 00:58
其實我覺得分開2條水喉 , 1條勁快 , 1條普通 , 快果條比無限plan 用 , 當然個月費要貴d啦 (e.g $5000+) , ... yankees 發表於 2011-11-2 11:11
其實係D死奸商想加價, 出D死橋, 你加多十蚊八中蚊味又俾你任用, 好似csx以前話你用得又限速又成。如果以後 ... oo8oo 發表於 2011-11-3 00:13
冷 當前離線
特級會員
呢樣野無可能發生, 因為影響太大 無左無限上網 1. 做生意唔方便, check個e-mail都要搵地方 2. 出smartphone ... 超越 發表於 2011-11-3 02:16
美國都冇, 一樣咁好賣 不過貴到呢 冷 發表於 2011-11-3 02:26