講真我搭車用黎睇台劇都成2g幾~~已經唔係日日睇~~無左無限plan~~敢要部smartphone黎做咩??

TOP

其實係D死奸商想加價, 出D死橋, 你加多十蚊八中蚊味又俾你任用, 好似csx以前話你用得又限速又成。如果以後冇無限數據,ching們一齊唔用data plan,最多返屋企先上網,睇吓你死定我地唔happy。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

電信公司無甘大個頭就唔好收甘多客! 收得多客又唔加設備, 實慢, 電管仲幫佢講好說話, 應該叫電信公司加發射站.

TOP

7G兄~~~我明你講咩~  BANDWIDTH係咁多就係咁多.... 電訊商總要做嘢
但咁都唔係反DEAL D客架嘛~~~
我真係 ...
cheapman 發表於 2011-11-2 00:58



    我諗你需要定義下咩叫"正正常常"

TOP

其實我覺得分開2條水喉 , 1條勁快 , 1條普通 , 快果條比無限plan 用 , 當然個月費要貴d啦 (e.g $5000+) ,  ...
yankees 發表於 2011-11-2 11:11



    = ="
咁而家d "無限數據", "100MB"一個月, "800MB"一個月, 其後每kb/$0.01計
係咩黎

TOP

其實係D死奸商想加價, 出D死橋, 你加多十蚊八中蚊味又俾你任用, 好似csx以前話你用得又限速又成。如果以後 ...
oo8oo 發表於 2011-11-3 00:13



    其實可行, 但香港人只會理自己, 算吧
如果香港人肯團結, 就唔會發生到官商勾結

TOP

呢樣野無可能發生, 因為影響太大
無左無限上網
1. 做生意唔方便, check個e-mail都要搵地方
2. 出smartphone既人大大減少, 廠商無生意
骨牌效應

TOP

本帖最後由 冷 於 2011-11-3 02:43 編輯
呢樣野無可能發生, 因為影響太大
無左無限上網
1. 做生意唔方便, check個e-mail都要搵地方
2. 出smartphone ...
超越 發表於 2011-11-3 02:16



    美國都冇, 一樣咁好賣
http://www.verizonwireless.com/b2c/plans/?page=mobileBroadband
http://www.wireless.att.com/cell ... sp?_requestid=10021
不過貴到呢

TOP

美國都冇, 一樣咁好賣

不過貴到呢
冷 發表於 2011-11-3 02:26



    美國係好極端喎
有d洲好update, 有d好out
我有朋友同親戚住果邊, 佢地唔太用電腦同手提電話
但佢地有call機, 或家居電話

TOP