roland 當前離線
初級會員
屯門 599 喎 nightwalker 發表於 2010-1-20 20:47
TOP
twinsandme3 當前離線
回憶是很痛苦 當前離線
進階會員
點點1231 當前離線
中級會員
回復 twinsandme3 當然有N啦 放心 但暫時Pre sp2只可以做到150M 11N 回憶是很痛苦 發表於 2010-2-10 13:44
Cyber-C 當前離線
我都係用HKBN 我岩岩升左1.71 o個陣情況同你一樣..... 不過RESET原廠設定後就完全無問題, 之後我再試下R ... 點點1231 發表於 2010-2-8 00:05
tkpst2000222 當前離線
Banned
mcsehk 當前離線