回復 672# nightwalker

屯門 599 喎
nightwalker 發表於 2010-1-20 20:47


ching , 屯門邊間????

TOP

想問聲,刷左DD之后仲有無11N的功能?悟會變為11G呱?

TOP

回復 762# twinsandme3

當然有N啦
放心
但暫時Pre sp2只可以做到150M 11N

TOP

回復  twinsandme3

當然有N啦
放心
但暫時Pre sp2只可以做到150M 11N
回憶是很痛苦 發表於 2010-2-10 13:44


咁我部EEEPC都夠用了!

TOP

我都係用HKBN
我岩岩升左1.71 o個陣情況同你一樣.....
不過RESET原廠設定後就完全無問題,
之後我再試下R ...
點點1231 發表於 2010-2-8 00:05


我用1.65同1.71都有哩個問題
依家HAND RESET左
睇睇點先
你依家仲有冇斷線

TOP

回復  twinsandme3

當然有N啦
放心
但暫時Pre sp2只可以做到150M 11N
回憶是很痛苦 發表於 2010-2-10 13:44

150M都ok,最衰張INTEL 5100太差,最多先去到百兆的水平,浪費曬!遲下升級張AR5418就完美!

TOP

回復 766# twinsandme3

因為係bug 導致出現問題
有人試過唔駁上網
淨連Wi-fi+wired 電腦內聯Share file
可以行盡300Mb 11n

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 768# tkpst2000222

暫時會無左
因為裝唔到optware
裝到之後唔好話BT
eMule Http server都有得你用

TOP

本帖最後由 mcsehk 於 2010-2-11 17:19 編輯

Buffalo has dropped their v1.71 firmware and uploaded back the v1.66 from their web site now.

TOP