"日後再買多1個 hAP ac² 是否就是 hAP ac²(Home Dual AP) + hAP ac²(CAP)咁樣設定?"
答:可以。你把RB20 ...
张无忌 發表於 2018-5-24 17:26 
Hi, 早幾年在EPC團購咗rb2011uias-2hnd-in之後攪咗一輪就冇乜點理. 除了更新firmware都唔使reboot, 所以每次有設備增加都要慢慢爬文才得, 唔好意思.
Bridge mode 我未試過, 平時夜晚唔方便攪 (老婆上唔網會發火), 要假期再試.
屋企大約400呎用緊1000M broadband, 實際冇乜要要求. 都係下載, ipcam, iPad, Android Phone, TV Box, NAS, game console 等等, 但冇用 VPN.
現時使用rb2011uias-2hnd-in + 好舊的WL330GE 作房間 AP. |