"日後再買多1個 hAP ac² 是否就是 hAP ac²(Home Dual AP) + hAP ac²(CAP)咁樣設定?"
答:可以。你把RB20 ...
张无忌 發表於 2018-5-24 17:26


Hi, 早幾年在EPC團購咗rb2011uias-2hnd-in之後攪咗一輪就冇乜點理. 除了更新firmware都唔使reboot, 所以每次有設備增加都要慢慢爬文才得, 唔好意思.

Bridge mode 我未試過, 平時夜晚唔方便攪 (老婆上唔網會發火), 要假期再試.

屋企大約400呎用緊1000M broadband, 實際冇乜要要求. 都係下載, ipcam, iPad, Android Phone, TV Box, NAS, game console 等等, 但冇用 VPN.

現時使用rb2011uias-2hnd-in + 好舊的WL330GE 作房間 AP.

TOP

昨日手痕up上RC17先發覺winbox仍然係3.11登不入;我用mac網上未有3.14資源。又要花時間downgrade返去RC13 ...
alan4k 發表於 2018-5-25 11:55


一样 .. 懒得降级,等fix了

TOP

一样 .. 懒得降级,等fix了
no-name- 發表於 2018-5-25 17:51


我都没有downgrade,直接用WinBox 3.14rc。

TOP

RC19又刚刚出,但是对hAP ac^2没有什么改善。

RC19 Link:
https://forum.mikrotik.com/viewt ... p;start=150#p664062

TOP

奇怪,今晚AC2,突然快咗!
今早,升了rc17, winbox用不了要用網頁版login,
之後downgrade 回42.2 現在Iphone ofta speedtest
UP:200~250M, DN:200~230M
勁。don’t need to buy a new ap router... happy

TOP

本帖最後由 剋星 於 2018-5-26 08:04 編輯
CHing,你rc17试试你那里是否有改善?
张无忌 發表於 2018-5-24 11:16



2.4G   冇乜改善 頭3個PING 已經有兩個上左3位數MS
5G就唔講..某版本後一直咁好
RC17要新WINBOX既意思係要 要新VER先可以LOGIN?
由14UP上17個陣未洗用新VER 住?

TOP

奇怪,今晚AC2,突然快咗!
今早,升了rc17, winbox用不了要用網頁版login,
之後downgrade 回42.2 現在Iphon ...
carlchanhm 發表於 2018-5-25 21:55


因为我没有用v6.42任何版本,因为只有v6.43rc5开始财把WiFi解决好!为什么v6.42就会好呢?难度中间某些version,Mikrotik把v6.43rc的code“偷偷地”放入v6.42里?不然怎样会把WiFi问题解决呢?

你现在满意就好!不知道CHing怎样用你的hAP ac^2呢?

TOP

本帖最後由 张无忌 於 2018-5-26 13:50 編輯
2.4G   冇乜改善 頭3個PING 已經有兩個上左3位數MS
5G就唔講..某版本後一直咁好
RC17要新WINBOX既意思 ...
剋星 發表於 2018-5-26 08:01


2.4G的ping time为什么不稳定,不知道其他router的2.4G的ping time又是怎样呢?

自从rc17的RouterOS,需要用WinBox 14rc版本才能login,或者用非常旧的WinBox 2.x.x也可以。
我现在我也upgrade到rc19了。

(新的members请注意,这个幅帖子的目录在1#,那里有很多信息链接)

TOP

winbox 要14RC才可以login的話,MikroTik應該要立即處理修正。呢d基本嘢唔做好會流失客戶信心。

TOP

因为secruity问题,所以要把WinBox升级和RouterOS升级才可以,不然会被hacker hacks。
如果你要用RC17或以上,要用WinBox 3.14rc版本才能正常login。

TOP