Ksec 當前離線
進階會員
有時候真係唔明數記究竟set左咩,個N78係特別難收到 via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ... jd2268 發表於 2020-9-19 19:04
TOP
shukuist 當前離線
會唔會係 唔係所有 Cell Tower upgrade 咗, 所以 N78 個 Contention 比較大? Ksec 發表於 2020-9-20 17:04
chingchiu169 當前離線
我諗係。我呢邊成日收到山頭另一邊個cell tower 嘅訊號,但係冇N78, 得N1,但個個cell tower 得4g Band 3 ... shukuist 發表於 2020-9-20 17:15
點睇收邊個站? chingchiu169 發表於 2020-9-20 17:48
man123 當前離線
中級會員
回覆 shukuist 一睇..收勁遠..乜事.. chingchiu169 發表於 2020-9-20 18:35
我都成日收左遠嗰個N1,收左N1 十世都收唔N78 shukuist 發表於 2020-9-20 18:41