C兄換完機 連續上網時間最長有幾耐?
我十幾個鐘就reboot一次 想去換機...
adamboyhk 發表於 2020-9-19 19:32



    換完都有一樣問題 我估唔係機既問題
收到某一個站就會死
試吓換吓位啦

TOP

想問一下各位部ZTE router死機reboot問題係一定要手動reboot定係單純自動reboot?
如果出咗街喺屋企部機死咗 ...
bendoraemon 發表於 2020-9-20 00:27



    可以衰到 reboot到死
要甩電再插

TOP

想問ZTE隻MODEM係唔係有PHONE PORT? 有冇人可SHARE個CONFIG介面黎睇睇?

TOP

想問ZTE隻MODEM係唔係有PHONE PORT? 有冇人可SHARE個CONFIG介面黎睇睇?
寧靜風 發表於 2020-9-20 10:17

https://shop.smartone.com/en/storefront/accessory/Networking-devices/ZTE-MC801A-5G-Indoor-CPE/7221/

有相

TOP

本帖最後由 yamtw 於 2020-9-20 13:23 編輯
今日拎左去公司試,喺佐敦4.5g 收到4CA, 下載成120Mbps,但N1 5g都係得20Mbps.
shukuist 發表於 2020-9-15 20:40


公司同屋企近唔近? 即係 smartone 無鎖站, 可以周圍用?

另外, 有無研究過天線增益值, 有D 幾 DBi, 有D 就三十幾四十DBi ,  邊D 好用D呢?

我就知理論上, 高 DBi 係射遠範圍窄,   低DBi 係射近範圍廣.

TOP

換完都有一樣問題 我估唔係機既問題
收到某一個站就會死
試吓換吓位啦 ...
PC147 發表於 2020-9-20 00:41


我估唔係直接關部機事, 我試過長開40幾個鐘都無問題, 我依家都開左25個鐘以上.  

另外, 你條天線搞掂未? 直插有無幫助? 加左延長線又如何呢?

TOP

想問ZTE隻MODEM係唔係有PHONE PORT? 有冇人可SHARE個CONFIG介面黎睇睇?
寧靜風 發表於 2020-9-20 10:17


透明電話頭~

TOP

發覺其實收到4.5g 4ca 都有60-80mb ,相反我收5g n1 只有20mb ,4.5g 我都收貨了!等近條天線返睇吓有冇幫助 ...
man123 發表於 2020-9-17 18:59


收到天線未? 我都要買條, 我收到N78個位唔係咁方便放部機係到.

TOP

公司同屋企近唔近? 即係 smartone 無鎖站, 可以周圍用?

另外, 有無研究過天線增益值, 有D 幾 DBi, 有D  ...
yamtw 發表於 2020-9-20 12:54

唔近。天線要質素好先得,唔好嘅寧願唔用

TOP

收到天線未? 我都要買條, 我收到N78個位唔係咁方便放部機係到.
yamtw 發表於 2020-9-20 13:19


下星期二才收到,淘寶四百幾看似用得吓,等近試

TOP