有冇西貢友?都係得6X-70,係咪應該取消
定係關部機事,我本身有個CPE PRO 2 ,會唔會ZTE /Linksys 會快 ...
237135201 發表於 2022-6-30 15:09

你係FUP 左先咁慢? 定係未FUP 已經咁慢?
過左試用期未?

TOP

你係FUP 左先咁慢? 定係未FUP 已經咁慢?
過左試用期未?
kkzone 發表於 2022-6-30 21:00



    未過,FUP都未過

TOP

回覆 688# a652311279

岩岩試左lock n78或者n1+n78都淨係出到4G
試埋Reset to factory default都係一樣4G only

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回復 703 #kit132

緊得意 真系要返厂

TOP

未過,FUP都未過
237135201 發表於 2022-6-30 22:43

或者試用其他區試下
又或者買張儲值卡試試收唔收到

TOP

或者試用其他區試下
又或者買張儲值卡試試收唔收到
kkzone 發表於 2022-7-1 09:12

儲值卡有5G嗎?以前試過百佳果張4G,用用下會莫名其妙斷,撈空氣.....
D訊號真係一期一期

TOP

回覆 704# a652311279

睇黎我一定要走轉smartone換機啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

SMT 續2年約148 + 600 超市卷
(本身有機)

有冇人有更靚OFFER
卍TCH卍 發表於 2022-5-31 16:09



幾時會俾呢個 offer 你? 有無申請取消之類?

TOP

回覆 686# liyauwai
跌左落 4G 唔識上返 5G 唔係開頭就已經有嘅 bug 黎?
果陣時係要 reboot 解決

TOP

昨晚試Network selection>揀5G NSA, default 5G/4G/3G
會連得返5G

TOP