程式 當前離線
中級會員
直接話要$48/1000M via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) VR2XXX 發表於 2024-7-9 08:09
TOP
aaaaabhk 當前離線
進階會員
其實PON咪又係share 只係i-cable當初share個bandwidth pool唔夠大啫。 murderfreaker 發表於 2024-7-15 06:03
VR2XXX 當前離線
謝謝師兄,今日打去apply左 程式 發表於 2024-7-15 12:26
DennisTan 當前離線
天一神水
咁平??? DennisTan 發表於 2024-7-15 13:55
chowegg 當前離線
[quote]係。 via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) VR2XXX 發表於 2024-7-16 00:49 [/quote 我都希望住o個 ... chowegg 發表於 2024-7-15 17:16
murderfreaker 當前離線
果陣升到3.0初初真係好夠用!果陣串流又未成熟!!係差在upload差! 如果真係獨享就唔會咁既價! ... aaaaabhk 發表於 2024-7-15 21:37
jpcjpc 當前離線