直接話要$48/1000M

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
VR2XXX 發表於 2024-7-9 08:09



    謝謝師兄,今日打去apply左

TOP

其實PON咪又係share

只係i-cable當初share個bandwidth pool唔夠大啫。
murderfreaker 發表於 2024-7-15 06:03


果陣升到3.0初初真係好夠用!果陣串流又未成熟!!係差在upload差!
如果真係獨享就唔會咁既價!

TOP

謝謝師兄,今日打去apply左
程式 發表於 2024-7-15 12:26

幾時裝,得閒上嚟寫吓用後感。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

咁平???

TOP

咁平???
DennisTan 發表於 2024-7-15 13:55


係。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

[quote]係。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
VR2XXX 發表於 2024-7-16 00:49 [/quote

我都希望住o個度可以收到呢張宣傳單張~~~

TOP

[quote]係。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
VR2XXX 發表於 2024-7-16 00:49 [/quote

我都希望住o個 ...
chowegg 發表於 2024-7-15 17:16

有光纖覆蓋都應該做到,佢搶客啫。

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

果陣升到3.0初初真係好夠用!果陣串流又未成熟!!係差在upload差!
如果真係獨享就唔會咁既價! ...
aaaaabhk 發表於 2024-7-15 21:37

小型唐樓嗰啲DOCSIS 3.0點都好過ADSL

TOP

回覆 65# VR2XXX


    原來有傳單架😂😂😂

TOP

回覆 68# murderfreaker


    一定啦! 行天線 下載200mb 上載10mb

以前有join佢
8號 / 10號風球有機會出事😂😂😂 大廈天線吹到Y咗 之後上唔到網 要call 佢地整!
平時使用都足速 可能真係無咩人用


行電話線…6mb 基本上睇片 上網load網頁 都慢….手機上網都快過佢

TOP